掃呢頁CODE去手機

2022年7月28日 星期四

張曦雯參選前影片曝光差別大 自揭中學時曾遇恐怖跟蹤 #張曦雯

張曦雯有份主演的新劇《白色強人II》正在熱播,最近TVB就翻出她參選《國際中華小姐》前,在2010年拍攝的節目《愛情研究所》中的訪問!影片可見,張曦雯 ...




張曦雯有份主演的新劇《白色強人II》正在熱播,最近TVB就翻出她參選《國際中華小姐》前,在2010年拍攝的節目《愛情研究所》中的訪問!影片可見,張曦雯當年的外貌非常清麗可人,與現在差別有點大,而她更在節目中自揭曾遇恐怖跟蹤的經歷!

張曦雯講道:「我曾試過中學嗰陣時有個男仔鍾意我,當時我完全唔知佢係邊個,跟住有一日上堂,每一日有8堂,每一堂嘅老師都會俾一支玫瑰花我,都話係一個無名氏俾我嘅。原來嗰個男仔係知道晒我一日嘅行程,我係咩班、咩老師,之後朝早就叫啲老師俾玫瑰花我,但我就覺得有少少恐怖,因為我又唔知你係邊個,完全冇見過你。之後你又跟住我,又知道晒我個行程。之後嗰男仔喺置物櫃度等我,但我已經好驚。(佢個外貌係點?)怪怪哋,如果係靚仔我估會好開心。」

張曦雯非常愛錫愛犬Nala。(IG:@kelllycheung)


張曦雯非常愛錫愛犬Nala。(IG:@kelllycheung)


Kelly露出螞蟻腰。(IG:@kelllycheung)


Kelly露出螞蟻腰。(IG:@kelllycheung)


與Mark合照!(IG@kelllycheung)


郊遊。(IG@kelllycheung)


郊遊。(IG@kelllycheung)


好可愛。(IG@kelllycheung)


Mark(IG@kelllycheung)


好fit。(IG@kelllycheung)


好fit。(IG@kelllycheung)


好fit。(IG@kelllycheung)


好fit。(IG@kelllycheung)


好fit。(IG@kelllycheung)


好fit。(IG@kelllycheung)


好fit。(IG@kelllycheung)


靚!(IG@kelllycheung)


靚!(IG@kelllycheung)


張曦雯經常在IG分享與Nala的玩樂日常。(IG:@kelllycheung)


張曦雯經常在IG分享與Nala的玩樂日常。(IG:@kelllycheung)


張曦雯剪短髮之後型格十足。(IG:@kelllycheung)


張曦雯剪短髮之後型格十足。(IG:@kelllycheung)


張曦雯剪短髮之後型格十足。(IG:@kelllycheung)


張曦雯剪短髮之後型格十足。(IG:@kelllycheung)


張曦雯剪短髮之後型格十足。(IG:@kelllycheung)


張曦雯剪短髮之後型格十足。(IG:@kelllycheung)


張曦雯(Kelly)家居LOOK。(IG:@kelllycheung)


張曦雯(Kelly)家居LOOK。(IG:@kelllycheung)


笑得好靚。(IG:kelllycheung)


陽光。(IG:kelllycheung)


有啲型。(IG:kelllycheung)


Kelly的新造型又再給人耳目一新的感覺。(IG@kelllycheung)


Kelly的新造型又再給人耳目一新的感覺。(IG@kelllycheung)


(IG:kelllycheung)


Kelly的長髮造型深受網民喜愛。(FB@張曦雯Kelly)


Kelly的長髮造型深受網民喜愛。(FB@張曦雯Kelly)


Kelly早前在臉書上載全新造型。(FB@張曦雯Kelly)


Kelly早前在臉書上載全新造型。(FB@張曦雯Kelly)


Kelly的全新造型獲網民大讚。(FB@張曦雯Kelly)


Kelly的全新造型獲網民大讚。(FB@張曦雯Kelly)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!