掃呢頁CODE去手機

2022年7月15日 星期五

歌手馮曦妤相隔兩年補擺婚宴 老公Leon承諾財政大權交晒俾老婆 #Leon #黎明

歌手馮曦妤(Fiona)於2020年11月6日已跟男友LeonLui(藝名金神鋒、原名呂華冬)結婚,但由於當時疫情嚴重,婚宴日子六度延期。但今日(15 ...






歌手馮曦妤(Fiona)於2020年11月6日已跟男友Leon Lui(藝名金神鋒、原名呂華冬)結婚,但由於當時疫情嚴重,婚宴日子六度延期。但今日(15/7)終得償所願,與老公Leon Lui補辦這一場籌備兩年的婚宴大宴親朋。Fiona表示:「嚟到今日超興奮,因為排除萬難終完成呢件事覺得好勁。但講真呢排真係好擔心防疫措施會有變動,搞到呢幾晚都瞓得唔好。」

老公Leon笑言:「我日日瞓得好,淨係噚晚瞓得唔好,只係瞓咗3個鐘,可能太過緊張,所以瞓吓醒吓,搞到不在狀態。變咗今日我係要用我嘅意志去對抗自己個身體,去完成我同太太Fiona最勁嘅一件事。(婚後財政是否交晒俾太太?)都冇問題因為佢都同我同姓,我嘅嘢即係佢嘅嘢。」老婆Fiona即時甜笑露冧樣:「嘩!播晒出行街喎!多謝你。」

(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!