掃呢頁CODE去手機

2022年7月15日 星期五

林宣妤:傳受特殊照顧 林宣妤爆Seed怒轟:詆毀我名聲! #林宣妤

0馬來西亞女神、前華姐林宣妤(Serene)自簽新公司後,深受廣告商歡迎,不過就曾一度傳出佢懷孕、被安排入住維港別墅同受到特殊照顧等新聞,一直未有回應 ...




0


馬來西亞女神、前華姐林宣妤(Serene)自簽新公司後,深受廣告商歡迎,不過就曾一度傳出佢懷孕、被安排入住維港別墅同受到特殊照顧等新聞,一直未有回應相關新聞,不過佢依家真係忍無可忍,目前身在馬來西亞嘅佢喺社交平台出Post,明言否決一切謠言:「一直以來,我都不曾回應過任何謠言是非。我覺得沒這個必要,因為認識我的人自然就會懂我。後來謠言一而再再而三試圖詆毀我的名聲,難道身為藝人,我就應該忍聲吞氣?直到有作品了才可以反擊?難道在娛樂圈內工作就是要娛樂大眾?我身為演員,只想要好好地演戲,不停學習如何在演技上進步,這些無知的人群,請不要抹殺一個的努力。」


明顯怒氣沖沖嘅佢,其實周一(11日)先晒出26歲生日嘅靚相,見佢捧住蛋糕嘟晒嘴仔咁影相,一身吊帶裙晒長腿之餘,亦微微晒埋事業線,估唔到事隔幾日佢就心情起伏咁大。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!