掃呢頁CODE去手機

2023年10月11日 星期三

觸電|71歲羅莽與馮素波演夫妻 現實中未有老伴︰都唔知點做? #羅莽 #馮素波

近年多在內地工作,拍網上電影,做節目,又會到處玩下,今次獲邀參與電影《觸電》拍攝,便一口應承,戲中仲會同79歲的馮素波飾演老夫老妻,而且相當恩愛。現實 ...






近年多在內地工作,拍網上電影,做節目,又會到處玩下,今次獲邀參與電影《觸電》拍攝,便一口應承,戲中仲會同79歲的馮素波飾演老夫老妻,而且相當恩愛。現實中羅師父都結過婚,但於1989年離婚,如何演一對老夫老妻,自言沒有經歷。「這個角色我未演繹過,要同波姐好恩愛,有好深厚的感情戲,我覺得好特別。現實中我都冇老伴,唔知點做,全靠波姐教我點做,帶我入戲。波姐人品好,又端莊、賢淑,你諗下香港演員中有邊個可以咁賢妻良母型,所以我都好開心。」

現年七十有一的羅師父,生活都相當有規律,早睡早起,食嘢清淡一點,只是間中一兩杯啤酒,至於運動方面,更加是日日堅持。「我都有練下功夫,練功夫好似食飯咁,唔練唔得,朝朝起身都係咁易打足十幾廿分鐘。」

年輕時羅師父好似發哥一樣,鍾意跑山,不過近年愈來愈多人玩,加上體力問題都冇再跑。「好多年前會跑獅子山,有次山上發生劫案,大批藍帽子上山捉人,我在山頭,他們在山尾用望遠鏡遠遠就望到我,仲立即衝過嚟,仲全部踎低,原來係同我影合照,當時幾咁威水呀。」

而家條街人太多,都減少落街做運動。「個個認得我,就算上到山都唔係吸新鮮空氣(指人太多),寧願喺屋企跑8字,間屋夠大,識得呼吸運氣一樣得,一收一放。條街人太多喇Too much people,我而家Fit唔Fit吖,大家睇到!」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!