掃呢頁CODE去手機

2023年10月11日 星期三

許靖韻:許靖韻甘心做樓奴 向千呎豪宅進發 #許靖韻

入行10年的許靖韻(Angela)「回歸」香港樂壇推出全新單曲,回想北漂5年期間與家人飽受異地之苦,但自感得多過失的她,早在26歲成為業主,而最新目標 ...






入行10年的許靖韻(Angela)「回歸」香港樂壇推出全新單曲,回想北漂5年期間與家人飽受異地之苦,但自感得多過失的她,早在26歲成為業主,而最新目標是在港住逾千呎豪宅,不過卻謙稱只是「月光族」的樓奴,為供樓仍要密密做。


現年30歲的英皇歌手許靖韻(Angela)推出廣東新歌《偷東西的女孩》,日前她接受本網訪問時,否認放棄香港市場,坦言通關後會多些留港,她說:「依家唔使隔離,我乜工作都會接嚟做。」她亦坦言內地比香港更多發展機會:「好似我5年前參加內地節目《創造101》,之後再參加《乘風2023》,真係多咗好多曝光機會,參加《創》節目後1年,我用咗6位數字喺香港買咗樓,不過嗰時我返內地工作,所以放咗租,雖然有租客幫我供樓,但供款期好長。」


雖26歲就成功做業主,但Angela自爆經濟壓力大:「以前我喺北京租600幾呎嘅單位,但通關我就慳埋嗰萬幾蚊人民幣租金,返香港租2萬幾嘅300呎單位,但地方太細擺唔到啲衫,所以我嘅目標係1000呎,我諗要4至5萬。」問到單是租金也月花5位數,似乎搵錢能力高,她自嘲收入「月月清」,幸好工作夠忙,沒有時間消費,如有機會樓換樓,就努力再儲錢。


供樓大過結婚


Angela又預告於本月舉行個人音樂會,開騷前會先到美國接受新挑戰,但婉拒透露詳情:「唔講得住,總之事前要做好多準備,我好緊張。」笑問是否閃婚改變身份?她笑言有追求者,還處於了解階段,但一定不會結婚:「仲要供樓,供完樓再諗。」


Hair:@myos_jeremywong
Make up:@sakura.c_official
Venue:Dan Ryan's Chicago Grill

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!