掃呢頁CODE去手機

2023年10月11日 星期三

《娛圈單打》:娛圈單打︱彭于晏Out咗 新男神係佢 #彭于晏

台灣唔止盛產美女,歷年來亦出產唔少男神,例如金城武、言承旭、彭于晏。不過長江後浪推前浪,新一代男神已經大執位,上面幾位Out咗嘞,目前最炙手可熱肯定係 ...






台灣唔止盛產美女,歷年來亦出產唔少男神,例如金城武、言承旭、彭于晏。不過長江後浪推前浪,新一代男神已經大執位,上面幾位Out咗嘞,目前最炙手可熱肯定係呢位靚仔──許光漢!


新一代台灣男神行年32歲,入行已經10年,一直載浮載沉,直到2019年主演劇集《想見你》口碑載道,終於嘗到爆紅滋味。去年在首爾舉行兩場粉絲見面會,門票居然5分鐘賣清光,風頭一時無兩。今年上映的《關於我和鬼變成家人的那件事》再下一城,電影成本只係6,000萬元新台幣,結果票房大收3.6億元,進身億元票房俱樂部,知名度十級跳。


男神最近接演韓劇《No Way Out》,飾演中韓混血殺手,拍檔係《上流寄生族》男星李善均,屬於一線製作,備受矚目。在韓流橫掃全球之下,許光漢反向殺入韓流,都咪話唔巴閉。


好啦,靚仔度度有,何解許光漢特別得人喜愛呢?除咗接演的作品有質素,最大原因,可能就係佢完全冇靚仔包袱,非常放得開。好似《我和鬼》最經典一幕,就係佢被「死Gay」鬼上身,全裸走上街頭大跳鋼管舞,睇到觀眾笑爆嘴。佢不單止露股上陣,仲不顧形象瞓身搞笑演出。又可以情深款款,又唔介意自我醜化,再加上健碩身材同堅挺臀部,我的媽呀,男女通殺就係咁解!


入行至今,男神只承認過一段戀情,女方係曾參演《我的少女時代》的女星簡廷芮胞姊簡婕,可惜早已分手。簡婕IG至今仍保留同男神的甜蜜合照,於是又激起「許太太們」醋意大發,女方被罵爆。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!