掃呢頁CODE去手機

2023年10月11日 星期三

【婚變疑雲】吳浩康獲女歌手當眾講「掛住你」 郭思琳IG爆seed:凌晨孤男寡女敍舊 #吳浩康 #郭思琳

▲郭思琳又再公審吳浩康!吳浩康(Deep)去年3月初宣布與拍拖逾約半年的「格鬥女神」郭思琳(Margiela)閃婚,而且雙喜臨門,當時女方已懷孕約3個 ...




郭思琳又再公審吳浩康!



吳浩康(Deep)去年3月初宣布與拍拖逾約半年的「格鬥女神」郭思琳(Margiela)閃婚,而且雙喜臨門,當時女方已懷孕約3個月。

在9月底,郭思琳誕下兒子「撑撑」,吳浩康夫婦正式升呢成新手爸媽,之後二人都不時在社交平台分享一家三口的生活照,吳浩康由浪子變成好老公兼爸爸,一洗昔日花弗形象。

吳浩康由浪子變成好老公兼爸爸,一洗昔日花弗形象。(IG圖片)

太太鬧丈夫吳浩康「玩失蹤」傳婚變 郭思琳透露夫妻分房瞓已1年

婚姻亮紅燈?

可是,但上月底突然爆出婚變消爆,郭思琳在IG突然公審吳浩康,因為不願與兒子拍攝全家福,令剛成為新手媽咪的郭思琳情緒爆煲,在網上爆seed公審老公,後來又爆與老公分房且睡約一年,惹來婚姻亮紅燈之嫌。

其後接受傳媒訪問解釋不是婚變,否認離家出走,解釋只是當日去影樓影相「拎咗好多嘢」,她也十分坦白地認做新手媽媽十分辛苦,夫妻間難免意見不同。

【BB來了】吳浩康感激太太忍痛17小時 郭思琳談分娩過程:痛不欲生

最新影片推介:陳嘉慧專訪

點名公審鍾達茵

豈料相隔一個星期多,郭思琳又再於網上公審老公,指吳浩康凌晨時份「孤男寡女去間無人嘅餐廳敍舊」,更點名公審女歌手鍾達茵:「借問聲我老公喺自己公司去廁所有咩需要擔心?」

事緣,前晚(10月9日)吳浩康與鍾達茵在Facebook開直播演唱,郭思琳亦有觀賞直播捧老公場。期間吳浩康表示:「呢個Moment我要暫時離開大家三、四分鐘,我要屙個Wee Wee先,唔好意思...」說畢後離開鏡頭,然後鍾達茵笑笑口說:「你真係要慢慢去,因為我會掛住你,擔心你...」之後吳浩康回答:「擔心我被沖走?」

點擊圖片放大

對於鍾達茵公然向吳浩康講「掛住你」,郭思琳在IG上載相關片段,並tag了對方點名公審:

作為一個人妻,有人同我老公講埋啲咁嘅嘢,仲要開完live凌晨孤男寡女去間無人嘅餐廳敍舊,不如大家估吓我會有啲咩感受吖?

#借問聲我老公喺自己公司去廁所有咩需要擔心

精彩獎賞活動等您發掘:https://bit.ly/3ClEy1R

撰文 :TOPick柴犬出動




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://topick.hket.com
鍾意就快D Share啦!