掃呢頁CODE去手機

2023年10月11日 星期三

陳約臨:陳約臨自爆遭性騷擾 被偷拍裙底兼掂大髀 #陳約臨

2019年港姐五強蔡嘉欣,近日邀請了陳約臨作客其頻道節目擔任嘉賓,兩人大談被性騷擾的經歷,陳約臨更自揭曾被偷拍裙底。陳約臨憶述兩年前一個下午,她因為要 ...






2019年港姐五強蔡嘉欣,近日邀請了陳約臨作客其頻道節目擔任嘉賓,兩人大談被性騷擾的經歷,陳約臨更自揭曾被偷拍裙底。陳約臨憶述兩年前一個下午,她因為要行山而到了中環買頭燈,正在揀選頭燈時突然被人觸碰。當她被嚇一跳:「我當下係有防人之心,佢再拍多我一下。」原來是有位年約30歲、身穿西裝的好心先生提醒她被人偷拍裙底。陳約臨當時決定報警處理:「嗰個先生話『你而家報案,我幫你𥄫住佢』,我就話『好』,之後我即刻報案。」其後陳約臨通知店員,不過疑似店員以對講機對話期間被偷拍男發現。
陳約臨續言指偷拍男可能因為作賊心虛繼而逃跑離開現場,她說:「佢跑咗上扶手電梯,嗰位好心先生都追咗上去,我當時都唔知佢哋已經走咗,我問店員佢哋去邊,話跑咗上去。然後有三個執法人員到咗。」


陳約臨指當時偷拍男已經跑走,幸好該位好心先生有留低電話號碼。當時陳約臨立刻致電,對方依然在跟蹤偷拍男,問到位置後,執法人員即追上去:「隔咗大概5分鐘已經拘捕咗佢。」其後檢查偷拍男手機,發現真的有偷拍陳約臨裙底,不過幸好當日陳約臨所穿的是裙褲。後來陳約臨收到一封信,指對方被判罰120小時社會服務令。陳約臨又透露在中學時期也曾在搭地鐵時被人掂大髀非禮:「我自己feel唔到,可能我睇緊電話,有位女士話:『你西裝骨骨,偕落女仔度』但佢下一個站就走咗,根本捉唔到。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!