掃呢頁CODE去手機

2023年10月11日 星期三

方紹聰:糖妹做主持 方紹聰鬧爆陳建文被讚夠直接 #方紹聰 #糖妹

J2台一直致力炮製不同類型綜藝節目,務求一新觀眾耳目。繼早前非常成功的「真狗騷」《超級毛特兒大賽》後,近期則推出15集自家製旗艦綜藝節目《我要瞓鬥》, ...






J2台一直致力炮製不同類型綜藝節目,務求一新觀眾耳目。繼早前非常成功的「真狗騷」《超級毛特兒大賽》後,近期則推出15集自家製旗艦綜藝節目《我要瞓鬥》,由陸浩明(6號)、曾比特、陳葦璇及黃山怡(糖妹)擔任主持、鄭子誠聲音旁述。


節目本周進入淘汰階段,今晚(11日)素人及藝人組經歷42小時「瞓鬥」,生理及心理俱疲,藝人泰臣出場為各人充當心靈導師,教導各人模仿漁翁撤網,同時將心聲叫出來,抒發情緒。最先上場的是陳建文(文叔),他在節目中經常被方紹聰(奶仔)責難,但他拋漁網後大叫「奶仔多謝你」,在場各人大讚「好有愛」、「好感動」,連帶身旁奶仔亦眼有淚光。


文叔同奶仔接受大會訪問時,講到參加《我要瞓鬥》的緣起,文叔明言受奶仔邀請,他說︰「第二個叫我未必會,呢個叫就要參加。」文叔同奶仔相識10多年,欣賞對方優點是直接同快,每次自己「雲遊」,都靠對方拉回正軌︰「佢會叫你注意吓,畀到力量人哋。」而奶仔自爆是第二趟被文叔整喊,他靦腆的說︰「有次因為拍劇鬧文叔,自己事後諗返覺得好mean,鬧咗個師兄,但佢又好似無怪過我,仲對我好好。就由嗰刻對佢好。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!