掃呢頁CODE去手機

2023年10月6日 星期五

林頴彤無懼上庭前發公開信給特首:我問過法律團隊意見 #林頴彤 #特首

無綫藝員鄭雋熹日前因涉虛擬資產交易平台JPEX詐騙案被捕,之後被爆出他涉及另一宗案件,與TVB女演員林穎彤(Bella)一同被控「公眾地方行為不檢」罪 ...




無綫藝員鄭雋熹日前因涉虛擬資產交易平台JPEX詐騙案被捕,之後被爆出他涉及另一宗案件,與TVB女演員林穎彤(Bella)一同被控「公眾地方行為不檢」罪。案件今日(6/10)於粉嶺裁判法院開審。庭上控方就案件申請押後等進一步調查,6名被告毋須答辯,准繼續保釋,法官將案件排至11月17日再訊。

林穎彤在案件開審前一晚,(5/10)於社交平台,發公開信給發特首,今早林穎彤離開法院時,被問到是否因為IG發公開信給特首,令控方就案件重新調查,將案件押後?Bella接受《香港01》訪問時表示:「我又唔會特別咁去諗,去猜測佢哋嘅意思,就順住佢哋嘅事情去處理。(擔唔擔心會妨礙司法公正?)呢個我係問過自己法律團隊嘅意見,同埋經過法律團隊嘅同意先出。(無綫有冇搵你傾過件事?)係有嘅,但就冇詳細咁去傾,但會同經理人去傾。(警方告你會否覺得好無奈?)我自己喺單親家庭中長大,我好明白媽媽同個女嘅嗰份情,咁所以我見到一啲唔公意嘅事,我係會想幫嘅人。」

被問到是否同鄭雋熹拍拖?Bella表示是好朋友嘅關係。(有指鄭雋熹利用你名去誘使他人作投資?)關於另一個咁敏感嘅案情,我就唔評論。(警方有否聯絡你助查?)暫時係冇警方聯絡我,亦都冇擔心會捲入事件中,同我聲名講嘅一樣,清者自清,問心無愧。(你知唔知鄭雋熹一直都有搞JPEX?)呢啲交返畀佢自己答。(今日你孭住個名牌手袋出庭,怕唔怕令人聯想到同鄭雋熹JPEX有關?)唔係咁樣,如果啲人要咁去諗同咁評價,我都冇辦法。(個袋幾多錢?)唔講呢啲啦,你玩我嘅,哈哈!」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!