掃呢頁CODE去手機

2023年10月6日 星期五

林穎彤:林穎彤聲稱與JPEX案無關 伍富橋贈舊愛:逢凶化吉! #JPEX #伍富橋 #林穎彤

林穎彤舊愛伍富橋今日(5日)與吳業坤出席籃球賽活動,被追問前女友捲入JPEX風波一事,他表示:「我都係尋日睇新聞先知呢件事,我同林穎彤本身一齊拍完《十 ...






林穎彤舊愛伍富橋今日(5日)與吳業坤出席籃球賽活動,被追問前女友捲入JPEX風波一事,他表示:「我都係尋日睇新聞先知呢件事,我同林穎彤本身一齊拍完《十月初五的月光》後已經係零聯絡,真係冇聯絡好耐。(佢有冇叫你投資虛擬貨幣?)我好少接觸投資呢啲,一路都係搞健身嘅生意同教跳舞嘅生意,佢亦絕對係冇搵我投資任何虛擬貨幣或股票。」


問有否擔心她捲入詐騙案?他說:「其實都唔係好關我事,我同佢都已經冇聯絡好耐,冇話特別擔心,始終都冇任何關係,希望佢哋逢凶化吉啦。(會唔會問候吓佢?)我諗唔會喇,佢依家都好多事情要處理,唔會打攪佢本人。」提及舊愛與鄭雋熹拍拖?他表示:「真係唔知佢依家同邊個交往,我都係睇新聞至知。大家拍拖都正常,識佢嘅朋友都知佢份人好開心好開朗,佢情緒方面冇乜問題。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!