掃呢頁CODE去手機

2023年10月6日 星期五

JPEX|鄭雋熹被捕 邵展鵬指對方有提加密貨幣:我冇錢投資 #JPEX

「少年版古天樂」邵展鵬今日(5/10)現身將軍澳電視城出席無無綫劇集《羅密歐與祝英台》之「為你鍾情」花車巡遊活動。提到同為29期訓練班出身的好友鄭雋熹 ...




「少年版古天樂」邵展鵬今日(5/10)現身將軍澳電視城出席無無綫劇集《羅密歐與祝英台》之「為你鍾情」花車巡遊活動。提到同為29期訓練班出身的好友鄭雋熹涉JPEX案件,被指是詐騙集團成員,日前被警方拘捕,警方更在元朗南坑村拖走一輛價值過百萬元的白色保時捷,相信為犯罪所得財產。

邵展鵬接受《香港01》訪問時表示:「其實我喺2022年頭嘅時候,大家都冇聯絡,但當我睇到報道話佢被人拉咗,我都有啲意外。(佢有叫過你投資買加密貨幣?)以前係有聽佢講過嘅,但又唔係話好算囉。因為我冇咁多錢去投資,始終我對呢樣嘢就唔係好熟悉。(你唔羨慕佢搵到咁多錢?)咁我又唔會,因為我唔係為錢,反而係想拍到一個好嘅角色,令到觀眾鍾意就最好。(出事之後有冇聯絡佢?)佢會處理到佢自己嘅嘢,唔需要我哋外人去畀任何意見。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!