掃呢頁CODE去手機

2023年10月6日 星期五

JPEX|鄭雋熹涉案被捕 吳子冲:唔相信佢做呃呃騙騙嘅嘢 #JPEX

吳子冲昨日(5/10)現身將軍澳電視城出席無無綫劇集《羅密歐與祝英台》之「為你鍾情」花車巡遊活動。對於同期藝員訓練班好友鄭雋熹涉及JPEX案件被捕 , ...




吳子冲昨日(5/10)現身將軍澳電視城出席無無綫劇集《羅密歐與祝英台》之「為你鍾情」花車巡遊活動。對於同期藝員訓練班好友鄭雋熹涉及JPEX案件被捕 ,被指是詐騙集團成員,而警方更在元朗南坑村拖走一輛價值180萬港元的白色保時捷,相信為犯罪所得的財產。

吳子冲接受《香港01》訪問時表示:「其實我好幾年都冇同佢聯,但尋晚食食吓飯見到佢被人拉嘅時候,我係好愕然,但我就冇問佢發生咗咩事,相信佢而家到有好多事要處理,咁所以都唔想打擾到佢。(覺得佢為人點?)我同佢係同期訓練理嚟,喺訓練班中佢算係一個有小智慧嘅人嚟,而佢係一個好勤力又唔懶嘅人嚟,而且又有好多諗法嘅人嚟,咁所以我唔覺得佢會做一啲高風險嘅嘢。(之前知唔知佢做加密貨幣?)之前我係有睇到佢YouTube拍嘅片,先知佢做呢樣嘢。(佢有冇叫你投資?)咁又冇。(點解咁多年同佢冇聯絡?)可能我哋喺公司嘅緣份冇咁夾,因為我同佢好少一齊拍一套劇。其實到而家我都唔相信鄭雋熹會做一啲呃呃騙騙嘅事。」

吳子冲今日出席新劇宣傳活動。(胡凱欣攝)


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!