掃呢頁CODE去手機

2024年3月28日 星期四

12怪盜|毛舜筠有意與MIRROR拍戲 題材已構思好唔排除係拍劇 #MIRROR #毛舜筠

毛舜筠昨晚(27日)出席《12怪盜》首映禮,她接受訪問時透露之前因為歐遊,返港時12子又在英國巡唱,所以已經有一段時間無見「仔」,但Edan和Anso ...






毛舜筠昨晚(27日)出席《12怪盜》首映禮,她接受訪問時透露之前因為歐遊,返港時12子又在英國巡唱,所以已經有一段時間無見「仔」,但Edan和Anson Lo都有發訊息給她。

曾與多位鏡仔合作嘅毛姐表示有興趣跟12子合作拍戲,仲透露心中已構思適合題材,問到拍劇或是拍電影,她坦言拍劇比較辛苦,但劇集能讓MIRROR發揮空間更多,不過暫時只屬初步構思。問到會否搵鏡仔拍片煮嘢食,毛姐就話暫時唔得,因為屋企嘅工人姐姐放假,難以獨力招待眾鏡仔。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!