掃呢頁CODE去手機

2024年3月28日 星期四

TVB小花丨分享母女合照坐月氣色超好 陳嘉慧索「BB香」一臉滿足 #TVB #陳嘉慧

▲陳嘉慧晒出母女合照。「升呢」人母無綫小花陳嘉慧早前分享囡囡的正面照,B囡非常可愛,見她捉住女兒小手,母愛滿瀉,之後她又晒與老公合照,認真甜蜜。索BB ...




陳嘉慧晒出母女合照。



「升呢」人母無綫小花陳嘉慧早前分享囡囡的正面照,B囡非常可愛,見她捉住女兒小手,母愛滿瀉,之後她又晒與老公合照,認真甜蜜。

索BB香氣開心滿足

陳嘉慧已出院回家坐月,昨晚(3月27日)她於IG限時動態分享一短片,見B囡正在甜睡,而陳嘉慧嘟嘴鍚錫愛囡外,更索B囡的香氣,這位新手媽咪流露出滿足的表情。

有指初生BB有一種獨特的味道,不少新手媽咪都喜歡聞,她們覺得這「BB香」令人感覺舒適和滿足。

TVB小花丨陳嘉慧首公開女兒正面照 透露成功順產感謝老公支持陪伴

TVB小花丨陳嘉慧晒BB手腳照 宣布女兒出世重3.73KG

發文感謝老公:晚晚幫我按摩

另外,素顏出鏡的陳嘉慧氣色超好,或許坐月期間有好好進補!

陳嘉慧去年9月於內地結婚擺酒,今年三月順產誕下女兒,她曾發文感謝老公的陪伴支持:「當然唔少得我嘅xiabb老公啦,陪足我10日醫院,日日陪我行樓梯,晚晚幫我按摩,love u,雖然個過程係痛苦,但係結果係好~甜蜜」

最新影片:

HKET App已全面升級,TOPick為大家推出一系列親子、健康、娛樂、港聞及休閒生活資訊及影片。立即下載︰https://onelink.to/f92q4m

追蹤TOPick Whatsapp頻道睇最新資訊︰http://tinyurl.com/3dtnw8f5




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://topick.hket.com
鍾意就快D Share啦!