掃呢頁CODE去手機

2024年3月28日 星期四

黎明詩病逝|黃寶欣心情悲傷 黃翊:詩妹係好有義氣嘅一個女子 #黃寶欣 #黃翊 #黎明詩

今日(28日)驚傳90年代玉女歌手黎明詩(Stephanie)病逝的消息,終年58歲,不少圈中人及觀眾感到惋惜。早年黎明詩聯同黃翊、胡渭康、林利、何婉 ...




今日(28日)驚傳90年代玉女歌手黎明詩(Stephanie)病逝的消息,終年58歲,不少圈中人及觀眾感到惋惜。早年黎明詩聯同黃翊、胡渭康、林利、何婉盈、黃寶欣、莫鎮賢、文佩玲和陸家俊組成「經典同學會」,齊齊亮相《流行經典50年》,兼舉行《記得……我們的主打歌演唱會》,讓八、九十年代的流行經典歌曲再次進入觀眾耳中,勾起大家集體回憶。

據悉,黎明詩勇敢抗癌已大半年,在睡夢中離世。對於好友的離開,黃翊接受《香港01》訪問時說:「我收到詩妹離開咗我哋嘅消息都好突然,因為我哋有個經典同學會嘅Group,我都係喺裏面得知詩妹嘅消息。我同詩妹都有兩年冇碰過面了,基本上呢兩年大家都係靠facebook聯繫。」

黃翊續言:「啱啱先知道佢有病啦,原來同病魔搏鬥咗都有一段時間,咁都冇辦法,敵不過。我同詩妹相識好耐,大家都係80年代尾嗰段時間出道啦,所以好早就已經熟。詩妹個為人不嬲都好甜、好sweet,對人又好好,好關心朋友啦。之後我出道咗2、3年就離開咗呢個圈,至幾年前《流行經典50年》大家再接觸,詩妹完全冇變,一樣好關心人,係一個好幫朋友、好有義氣嘅一個女子,希望佢一路好走。」

而黃寶欣則以文字回覆《香港01》,字裡行間難掩傷心之情:「我沒什麼可回應啊!只是傷悲。」她又大讚黎明詩:「好慶幸能夠在這幾年跟她真正的認識,詩妹隋和、可愛,難忘跟她一起嘻嘻哈哈的日子!永遠懷念我的好朋友黎明詩!」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!