掃呢頁CODE去手機

2024年3月28日 星期四

江嘉敏:江嘉敏拒用替身傷痕纍纍 吊起嚟打痛到嗌 #江嘉敏

無綫花旦江嘉敏最近為新劇忙得不可開交,從不用替身的她有多場打鬥場口,身體出現瘀傷也屬實正常,更因高強度工作時間,導致額前爆瘡!藝人江嘉敏、吳偉豪與楊證 ...






無綫花旦江嘉敏最近為新劇忙得不可開交,從不用替身的她有多場打鬥場口,身體出現瘀傷也屬實正常,更因高強度工作時間,導致額前爆瘡!


藝人江嘉敏、吳偉豪與楊證樺等近日在西貢拍攝無綫新劇《武林》,江嘉敏吊威吔與楊證樺正面交手,有型有款!提到拍攝期間大喊了一聲「好痛」,她解釋對方不慎擊中她的身體:「因為要吊住威吔嚟打,有啲碰撞就梗㗎所以有時有瘀傷都正常。」問到可有學過功夫?她自爆是跆拳道紅帶,但已多年冇學。


談到替身,她回顧入行以來,從來沒有用過替身,即使傷痕纍纍仍堅持親身上陣:「我始終覺得自己上陣個畫面會好睇啲,所以能力範圍之內都唔會用替身。」近期她經常通宵拍劇,導致額前爆瘡,笑說:「除咗日夜顛倒,仲要日日化妝,所以生理有啲反常,好彩只係爆吓瘡仔,靠打燈應該遮到。」


吳偉豪驚誤傷對手


至於吳偉豪透露正式開拍前,節目組請來武術師傅教導基本功夫和拳法,他亦有遵從指示天天拉筋。問到拍對打戲時會否出盡全力?他笑說:「我唔想打到人,亦唔想人哋打到我,所以只會點到即止。(多唔多NG?)唔多唔少一定會有,就算只係一個跑步鏡頭,都會有唔同跑法,加上我打鬥經驗唔多,NG在所難免。」


同場李君妍透露自己在拍攝空手接武器一幕慘被「篤魚蛋」,令她留下陰影,而在這高強度拍攝工作中,她偶爾會自備湯水,以及在家中勤吃保養品,以保持最佳狀態。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!