掃呢頁CODE去手機

2024年3月28日 星期四

MIRROR:MIRROR新片上畫12子再合作拍乜好?AL同Edan做謝票擔當 #Edan #MIRROR #呂爵安

男團MIRROR、ERROR及沈殷怡等晚上(27日)出席電影《12怪盜》首映,首映未開始前,大批鏡粉一早到場霸靚位為偶像造勢,她們除了帶來應援物資,更 ...






男團MIRROR、ERROR及沈殷怡等晚上(27日)出席電影《12怪盜》首映,首映未開始前,大批鏡粉一早到場霸靚位為偶像造勢,她們除了帶來應援物資,更叫囂撐偶像,當中以「姜糖」(姜濤粉絲暱稱)最聲勢浩大;而全黑打扮的MIRROR到場時十分識趣,不停向兩旁的粉絲揮手,粉絲的歡呼聲震耳欲聾。


姜濤在台上表示若12子再開戲,提議拍攝競技題材新片,Stanley即話不如踢足球,笑言可以做教練指指點點,而Jer則希望將來再有機會全隊員合作拍電影,又笑言:「不如同粉絲一齊拍續集。」被Lokman取笑:「唔好咁老土,不如拍前傳。」姜濤接口:「不如拍成劇集」


MIRROR受訪期間,在場鏡粉不停尖叫,要隊長Lokman大聲作出呼籲:「做緊訪問,唔好嘈住!」鏡粉才略為收斂。對於歌迷表現瘋狂,Lokman表示:「都知道佢哋等咗好耐好辛苦,不如大家夾吓時間,輕輕鬆鬆出席活動睇吓戲,唔使咁嘥時間喺到等,安全都好緊要。」姜濤亦感謝「姜糖」:「多謝佢哋,希望佢哋叫多啲《12怪盜》。」


問MIRROR首次12子主演一套電影對票房可有信心?Lokman表示:「唔敢講有冇信心,我哋信心去晒拍攝上,睇吓啲反應先」Anson Lo和Edan則是這套電影的謝票主膽,被安排4日謝票,各自超過100場,Edan說:「其實冇乜所謂,因為係睇住我哋做嘢嘅流程,跟住就安排邊個得閒去謝票,仲可以把握機會同粉絲好好交流,好難得,嚟緊我哋都要出發去美加做巡唱,所以把握機會見咗啲粉絲先。」


反而Anson Kong的謝票場數較少?他透露因為在英國站巡唱之前已經開了新戲,他說:「戲入面仲成就解鎖一個運動,總之上咗幾堂,側邊啲人覺得我上得幾好,個運動冇同人碰撞,自己同自己玩。」而Anson Lo亦在開拍新戲,近日更被發現在觀塘開工,不過他表示角色和對手要留待日後公布,他說:「今次飾演一名司機,但我唔識揸車,惟有向識揸車嘅隊友求助,睇吓點樣扮得似啲囉,導演亦有指點我,話我表演方法比較急,要我慢慢做,放鬆啲去做表情,我覺得獲益良多。」


稍後MIRROR便出發到美加舉行巡唱,會逗留兩個多星期,問到之前英國演出時,粉絲有甚麼表演令他們打了強心針?Lokman表示:「有呀,尤其喺英國曼城,啲粉絲同我哋都好有交流,令我哋好心花怒放,對演出更有信心。」


另外,Ian的Chapter 2新歌早前趁在英國開巡唱時,順道拍攝MV,但要完成後期才出街,Ian表示最難忘是英國當地天氣變幻莫測,本來以為陽光普照,但最後都落雨,幸好拍出來效果不俗。而姜濤則表示因為美國巡唱時間緊迫,所以媽咪不會跟他們到美國。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!