掃呢頁CODE去手機

2024年3月29日 星期五

逆天奇案2|梁小冰爆老公陳嘉輝要求高 大感壓力:成日一Take過 #梁小冰 #逆天奇案 #陳嘉輝

梁小冰(Sabrina)和陳嘉輝夫婦今日(29/3)現身油塘出席無綫(TVB)劇集《逆天奇案2》宣傳造勢活動。今次兩公婆再以夫妻檔重返無綫拍劇,陳嘉輝 ...




梁小冰(Sabrina)和陳嘉輝夫婦今日(29/3)現身油塘出席無綫(TVB)劇集《逆天奇案2》宣傳造勢活動。今次兩公婆再以夫妻檔重返無綫拍劇,陳嘉輝在接受《香港01》訪問時相當興奮:「其實拍住拖開工係好開心,因為可以一齊放飯,又可以一齊研究劇本,所有嘢都一齊,變咗成日都對住係幾開心㗎。」

梁小冰續說:「我係好鍾意同嘉輝哥合作,因為佢喺現場係一個好好嘅拍檔嚟,佢好多嘢都會好照顧住我,尤其我冇方向感,佢會提我行邊個方向,又會提點我小心,加上我哋嘅劇本已經喺屋企度好晒,對白背到好熟,一埋位拍就好快完成,所以嘉輝哥係好勁,成日一take過就完成晒。始終佢做事係有要求,咁所以我相隔25年返嚟拍,我都係有啲壓力㗎。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!