掃呢頁CODE去手機

2024年3月29日 星期五

李琳琳將出席金像獎撐姜大衞 對老公得獎信心不大:小朋友係無敵 #方詠琳 #李琳琳 #金像獎

第四十八屆香港國際電影節(HKIFF)昨日(28日)舉行開幕儀式,以《叔.叔》導演楊曜愷新作《從今以後》亞洲首映打響頭炮,早前電影更榮獲柏林影展泰迪熊 ...




第四十八屆香港國際電影節(HKIFF)昨日(28日)舉行開幕儀式,以《叔.叔》導演楊曜愷新作《從今以後》亞洲首映打響頭炮,早前電影更榮獲柏林影展泰迪熊奬,揚威海外!《從今以後》由區嘉雯、李琳琳、太保、廖子妤、梁仲恆及梁雍婷等主演,楊曜愷今日亦攜同一眾演員出席亞洲首映。

《從今以後》兩位女主角區嘉雯與李琳琳於電影節上接受《香港01》訪問,嘉雯姐分享到早前遠赴柏林參加影展的感受:「當地嘅觀眾反應都歷歷在目。柏林上次《叔.叔》我都有去,但係我比較後期先去,所以冇今次由紅地氈、開幕咁經歷過。」至於未有出席柏林影展的李琳琳則表示可惜:「不過嗰排我唔爭氣,因為身體唔係咁好,我好羨慕嘉雯,見到佢哋send返嚟嘅相,我都覺得好開心,猶其聽到攞到獎之後,更加雀躍!」

《從今以後》將於5月正式上映,對於久未與觀眾見面的李琳琳,笑言希望出席謝票活動:「如果觀眾支持我哋,我哋都唔怕辛苦㗎!係咪呀?」區嘉雯亦表示期待於電影院中與觀眾見面:「希望可以」

李琳琳丈夫姜大衞憑《白日之下》入圍第42屆香港電影金像獎「最佳男配角」,琳琳姐表示將出席典禮為老公打氣:「今年金像獎我都會為我老公打下氣!(對丈夫得獎信心?)其實對手好多,猶其是有小朋友,你知小朋友係無敵嘅!所以我對我老公嘅信心唔係咁大,不過有份參與我覺得已經有得著。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!