掃呢頁CODE去手機

2024年3月29日 星期五

關楓馨:關楓馨中門大開疑公開婚紗照 留言似是而非:好好過日子 #關楓馨

有「最索星二代」之稱嘅關禮傑愛女關楓馨前年認愛紋身男DancerTommy,但因對方多段戀情時間線存疑,被網友封「世紀壞男」,不過關楓馨並冇因而分手, ...






有「最索星二代」之稱嘅關禮傑愛女關楓馨前年認愛紋身男Dancer Tommy,但因對方多段戀情時間線存疑,被網友封「世紀壞男」,不過關楓馨並冇因而分手,繼續同Tommy拍拖,依家仲疑似有進一步發展,因為關楓馨尋日(28日)於社交網無預警貼出婚紗照,獲大批圈內外人送上祝福!


佢上載多張婚紗照,以白色長袖喱士拖尾、望落似足婚紗嘅night gown上陣,中門大開,力谷豐滿上圍,真係又性感又唯美,又以似是而非歌詞留言:「為了不必妥協,失憶我也可以,從此,再好好過日子。」圈中好友郭柏妍、蘇韻姿、陳婉衡及黎寬怡等紛紛激讚索爆,而袁偉豪和孔德賢則分別送上祝福,關楓馨就回覆袁偉豪:「will be a single bride for a while(會做一陣子單身新娘)」終於解開閃婚疑雲。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!