掃呢頁CODE去手機

2024年3月29日 星期五

再見枕邊人|徐榮女兒史穎喬嘆現實中父女關係差:專登唔睇呢幾集 #徐榮

史穎喬接受《香港01》訪問時坦言雖然在《再見.枕邊人》的戲份不多,但仍感激有發揮機會。史穎喬又接着說,當中的喊戲場口不算難,因為自己也有代人感。史穎喬 ...






史穎喬接受《香港01》訪問時坦言雖然在《再見.枕邊人》的戲份不多,但仍感激有發揮機會。史穎喬又接着說,當中的喊戲場口不算難,因為自己也有代人感。史穎喬說:「呢套係2022年拍,拍呢套之前《羅密歐與祝英台》都喊過,之後《你好,我的大夫》都有。可能係角色有代入感,所以比較易喊出嚟。」

飛常日誌|史穎喬蘇可欣爆業界秘聞 借叉電線原來暗示「呢樣嘢」

她續說,就如《再見.枕邊人》劇中魯正輝與魯佩珈的關係,現實史穎喬與父親的關係也有不少磨擦。她說:「本身都好嘅,但係入行之後差咗,會同爸爸嗌交。佢唔支持我入行,幾年前入行嘅時候已經唔支持,佢認為呢行搵唔到食。到而家都會成日問:『幾時唔做呢行』,『返去做空姐啦』。」

她又表示,至今爸爸都不理解做演員的辛苦,有時看到她沒有通告、休息時就會覺得她好食懶做,不上進。她說:「我覺得佢唔理解,唔理解見到我冇嘢做,休息緊喺屋企嘅時候,佢會覺得我無所事事,但其實我自己出面都有返兼職,努力去追緊夢。」

史穎喬與父親的父女關係,現實中又是不是很惡劣呢?她就覺得爸爸是「口硬心軟」。她說:「佢平時都會睇《再見.枕邊人》,係呢幾集到有我戲份,佢就會專登唔睇走入房玩電話。媽媽而家就接受咗。其實爸爸媽媽都係知道我收入少,平時辛苦,都係想我有穩定收入先會咁反對。而家爸爸雖然仲係『日哦夜哦』我快啲轉行,但每個月又會塞$500俾我做車費,其實佢哋都係鍚我嘅。」

問到史穎喬會否繼續做演員,還是打算回去做空姐,她想了一會就說:「我會做到監製唔用我為止,因為想入行真係唔容易,機會真係要珍惜。」

你好我的大夫|史穎喬演蔡思貝朋友阿穎 濕身水着有仙氣:好害羞


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!