掃呢頁CODE去手機

2014年1月10日 星期五

[忽然1周 963] 愛得極黐纏 林峯送 80萬四驅冧千語 林峯,吳千語,千語,MW,




高調曬鑽戒

去年平安夜,林峯帶埋千語到君悅酒店出席顧紀筠老公壽宴,其間千語忽然抬起右手,大騷閃爍鑽戒,隨即傳出二人婚訊。

娛樂喧

愛得極黐纏 林峯送 80萬四驅冧千語

早前有指愛得黐纏的林峯和吳千語,鐵定今年註冊結婚,二人更應男方父親要求,於廈門辦理結婚手續,以阻千語 BB平分林峯身家。

雖然二人事後未有正面回應婚訊,不過林峯好愛千語就千真萬確。去年,千語一句想學車,林峯即時科水 300萬送法拉利,可惜最終被林父反對。

跑車夢碎,千語 BB退而求其次,睇中 80萬四驅車 Land Rover。上周五( 3日),本刊便拍得林峯揸住去年 11月才落地的新車,接載女友做柴可夫之餘,兼教女友揸車。千語 BB大小通吃,「吸金力」認真強。

其他影片

曾講過七次好愛千語 BB的林峯,早前接受電台訪問時,再發表肉麻宣言,他說:「依家我好開心,我覺得自己以前好幼稚,遇上佢(千語 BB)令我認清自己,變成 better man。」

七人車侍候

二人拍拖不久,千語便獲男友贈七人車和司機。千語經理人也被拍得坐住林峯的七人車到紅館睇騷。

林峯揸慣辣跑

名車無數的林峯,平日愛以瑪莎拉蒂跑車代步,因此那部 80萬四驅車,明顯買俾女友。

峯爸阻買跑車

事實上林峯對千語直頭 best of the best。 2012年年中二人剛剛撻著,林峯便安排七人車連司機,俾千語享用。「以前 BB出去做嘢,公司都會租街車俾佢, BB就會以月繳方式還番錢俾公司。阿峯見女友每個月找車錢都找成幾萬蚊,咪索性將自己多咗出嚟嘅七人車同司機俾 BB任使,方便佢工作。」知情人士說。

雖然有車有司機,不過千語熱愛揸車快感,向男友放風想學車,更猛話價值 320萬的 Aston Martin好有型。知情人士說:「 BB出到聲,阿峯當然唔會托手踭!但好衰唔衰,阿峯買跑車送女友單嘢通曬天,佢老竇當然極力反對。阿峯自己揸架馬莎拉蒂都係 160萬咋,之前部 BENZ跑都揸足 11年!」

冧笑等男友

上周五( 1月 3日),千語錄完商台節目《喜來大龍鳳》後,由助手陪同到正門等車。原本木無表情的千語,離遠見到男友揸住新車駛來,便立即冧笑。

新車曝光

當日林峯做柴可夫,揸住即將送俾千語的新車駛往跑馬地。新車是英國品牌 Land Rover的 Ranger Rover Evoque 5DR Dynamic車款,屬 13年新款系列,馬力強勁,價值 80萬。

扁嘴落車

駛到跑馬地後,千語便單拖落車到對面街買外賣,其間她全程黑面,頻頻扁嘴。

嘴藐藐

皺眉啤

幫襯住家菜

千語在餐廳內呆等 20分鐘外賣後,便抽住兩大袋食物直奔上車。二人今次幫襯的「彭慶記食家」位於跑馬地奕蔭街,主力廣東住家菜。

返閨開餐

之後林峯就載住女友返回女方位於堅尼地道的寓所開餐。有新車落地,千語今晚一定好好餵飽林峯。

拍拖教車

峯爸開到聲唔批,阿峯惟有擱置買車。不過去年中,千語 BB忽然發口痕,又令買車一事逆轉。「 BB同阿峯講,話覺得阿 Lynn(熊黛林)架 Land Rover好型,好適合身形高䠷嘅女仔揸。阿峯見 BB鍾意呢款車,加上部車只係 80萬,諗都唔諗就搵車行留貨。」知情人士說。

新車去年 11月底正式落地,但千語仍在學車,故新車暫時以林峯公司登記,待日後千語成功考獲車牌,林峯便打算將架車連牌一併轉贈女友。

上周五( 3日),本刊便拍得林峯揸住新車,接載當日為商台節目錄音的千語,之後駛往跑馬地搵食。由於當日林峯為睇實新車,買外賣任務就由千語代勞。被寵慣嘅 BB突然做阿四,難怪下車後面燶燶。周二( 7日),記者聯絡過千語經理人 Carmen,她否認千語收新車,她說:「我未聽過呢件事喎!其實佢依家好忙,未有時間學車。」未有牌就有新車坐, BB做一日阿四冇所謂啦!

阿 Lynn同款車

千語和熊黛林因拍戲成為姊妹,二人經常約埋行街。千語今次收車,全因她在林峯面前讚過熊黛林揸住同款車夠型所致。

公司持有

新車暫時由林峯(原名林逸峯)與父親林華國聯名的「諾林娛樂有限公司」持有。

包勻衣食住行

林峯家底厚,本身賺錢能力亦十分強勁,因此有足夠條件射住千語。千語除了收車外,衣食住行四方面亦由男友一一關照。

周身名牌

千語黐峯後,名牌手袋多不勝數,除了與男友有個情侶裝、價值 6萬的 Hermès Kelly bag外(圖),千語幾乎盡攬 Chanel、 Celine、 Givenchy等一線品牌手袋。

豪氣外遊

林峯經常帶千語出埠拍拖,一年內便飛過米蘭、洛杉磯、大阪、東京等。而且千語亦獲升級坐商務客位,並入住五星級酒店。

非凡居所

千語原本家住沙田,但前年便進駐堅尼地道金櫻閣高層單位,月租五萬起錶。早前亦有指她密密睇豪宅。

其他影片


鍾意就快D Share啦!