掃呢頁CODE去手機

2014年1月10日 星期五

[忽然1周 963] 摸頂買千萬豪宅 阿嬌密做跑數供樓 阿嬌,鍾欣潼,MW,





強顏歡笑

在除夕活動上,阿嬌自爆要趕飛機回港,翌日又趕回內地拍劇,更自嘆落袋唔多。咁辛苦,難得她仍可以在台上陪笑。

娛樂喧

摸頂買千萬豪宅 阿嬌密做跑數供樓

阿嬌近日一段走音片網上熱爆,之後她亦公開表示,說曾要求公司自己只拍戲唔唱歌。不過,現實是近年阿嬌為供樓,不但冇得揀工作,更不惜降價密食當三番。舊嘅未供完,她去年 5月又以 979萬高價購入「一號•西九龍」豪宅,有兩個物業在手,月供十多萬,阿嬌更加唔做唔得。

雖然長做長有,但要應付供樓、公司抽傭及龐大生活費,阿嬌要長駐大陸拍劇。難怪在大除夕當晚,她亦忍唔住呻:「工作量同入息唔成比例!」

01年, Twins火速竄紅,當時阿嬌連掃多個物業,不過都是短揸,啱價即賣,套現了數百萬作為第一桶金。食髓知味, 07年尾阿嬌再一次過購入兩個羅便臣道 31號中層單位,埋單近三千萬。可惜翌年初爆出牀照事件,阿嬌工作量激減,惟有蝕 130萬賣走羅便臣道其中一個單位。 09年,阿嬌再入市,以 374萬買馬鞍山單位。去年 1月阿嬌見樓市升,將此單位以 535萬放售, 5月出手以高價 979萬買入「一號•西九龍」低層單位。

再入貴樓,阿嬌又要捱過。「牀照事件後,好多品牌嫌阿嬌形象麻麻,唔肯借衫俾佢出 function,只肯俾折扣佢買。阿嬌亦心知要洗底,近年主攻內地市場。以往佢開價 20萬拍一集大陸劇,依家只收 10萬一集,如果套劇超過 18集,仲有折扣。佢要供兩個千萬豪宅,惟有密食當三番。」知情者說。

除夕活動以張敬軒為主角,林欣彤和阿嬌平排在軒仔兩邊,阿嬌要和遲她十年出道的林欣彤平起平坐。

向 Sa哭訴

阿嬌早前因為大品牌拒絕借衫,曾向阿 Sa哭訴,阿 Sa只好安慰好友。

「搵咁多供咁多」
最近阿嬌出來為走音事件解畫時,指自己曾想過只拍戲不唱歌。因為太多網友抨擊,她罕有重提牀照事件,並暗示曾經想過死,希望轉移公眾視線。她說:「那段時間很難熬,我曾經想過要離開這個世界,但念頭很快打消了,因為我是一個很負責的人,如果我出事的話,我的家人怎麼過……」

據知在除夕倒數活動,新蒲崗 Mikki商場以 50萬包起四位英皇歌手,張敬軒獨佔一半歌酬,其餘 25萬就由阿嬌、林欣彤及羅力威瓜分。自費買衫,連化妝、租車費用,扣埋英皇的五成傭金,阿嬌落袋不足三萬。難怪當晚阿嬌忍唔住向在場記者呻:「工作量同入息唔成比例!」

被本刊問到去年買新樓一事,她卻扮不知:「我唔知喎。(你係咪鍾意儲磚頭?)呢啲媽咪搞,我唔知佢係咪鍾意儲磚頭。(供得辛唔辛苦?)冇呀,都係咁做,搵咁多供咁多。」說罷阿嬌即被工作人員拉走。講到明搵錢為供樓,睇怕阿嬌同普通巿民一樣,都係為地產商打工。

被問到買新屋,阿嬌一問三不知,表情極為不耐煩。

熱爆走音

阿嬌唱〈慣性冬眠〉走音片段被瘋傳,有網友笑她不如將歌名改為〈慣性走音〉。

靠舊廣告

阿嬌近年見街的廣告,大部分是出事後以低價平均每個 50萬接拍,之後每年續約費約 30萬,十分抵用。

阿嬌前年尾,被踢爆與韓國男友權寧一交往,但因為長期分隔兩地,不足半年,分手收場。相反舊愛陳冠希同新女就愛得癡纏。

密做冇肉食
08年阿嬌事業陷低潮,騷價大跌。當時唔少廣告商睇準時機,和她一簽 3年至 5年合約,所以阿嬌現有的廣告代言亦只收友情價。阿嬌近兩年搵 1,700萬,雖然平均一年收 8百多萬,但由於要俾公司抽五成傭金,即是平均一年收入約為 4百多萬,而這個數仍未扣除梳頭、化妝、服裝費。

兩豪宅月供 10萬
現時阿嬌持有兩個單位,羅便臣道 31號是 07年以 1,427萬購入,而去年買的一號•西九龍就以 979萬購入,阿嬌每月供樓至少要 10萬。

羅便臣道 31號

買入價 1,427萬

一號•西九龍

買入價 979萬


鍾意就快D Share啦!