掃呢頁CODE去手機

2014年1月22日 星期三

[FACE 348] 憶蓮唔吼《我是歌手 2》 憶蓮,我是歌手,林憶蓮,MF,




上星期憶蓮舉行新碟《 Re:Workz》試聽會,身兼監製嘅男友恭碩良撐場。睇阿 Jun望住女友個樣,就知佢勁冧憶蓮。

FBI

憶蓮唔吼《我是歌手 2》

G.E.M.喺《我是歌手 2》一夜爆紅,第 3集仲攞埋第一名,隨即傳湖南衞視想請天後林憶蓮同 G.E.M.同台鍊過,可惜憶蓮聽到 G.E.M.個名即刻覺得級數唔同,一定要電視台答應踢走 G.E.M.先肯參賽。

二人喺台上不時咬耳仔,憶蓮仲唔覺意掂住阿 Jun手臂,勁 sweet。

FBI八到,查實憶蓮根本唔志在上湖南衞視,賺每集 100萬「人仔」酬勞,事關佢喺香港唱一個私人 event已實收 100萬,內地開騷更高叫 120萬人仔,所以根本從來冇應承。憶蓮上星期亦喺新碟試聽會回應話:「 Day 1開始都冇應承參加。」不過 47歲嘅憶蓮,都好識氹啲妹妹仔,話自己一直「好欣賞 G.E.M.」,呢啲咪師姐風範囉!



鍾意就快D Share啦!