掃呢頁CODE去手機

2014年1月22日 星期三

[FACE 348] 反超前 賽前 5小時先肯去 頹峯反贏許廷鏗 許廷鏗,MF,




坐在頭排的林峯,明顯心不在焉,一到廣告時間就拎部電話出嚟玩,係咪掛住同千語 BB send訊息呀?

真面目

反超前 賽前 5小時先肯去 頹峯反贏許廷鏗

週日( 19日)舉行嘅《 2013年度勁歌金曲頒獎典禮》,無綫首度標榜公平公正全民投票,容祖兒和林峯做曬大贏家。整個頒獎禮最出位一定係林峯,頭髮淩亂篷鬆、大眼袋,完全 chok唔起,仲唱歌甩嘴又唔記得歌詞要重唱,全晚頹爆。

據知,今年男歌手薄弱,冇咗 Eason同柏豪嘅「有篩選公投」,「最受歡迎男歌星」一直由許廷鏗的票數領先,《勁歌》監製麥鎮東出手遊說本來唔到嘅林峯,賽前 5小時,峯少先肯答應出席,最慘係班峯迷拉票團,臨尾先出力穀票,唔怪得宣布獎項時, Do姐話有人「咬住追」啦!

殘到呢

勁歌頒獎禮當晚,林峯頭髮篷鬆淩亂,眼袋大到嚇親人,頹樣同以往「 chok」樣好大分別啫!

勁歌頒獎禮今年改玩新賽制,全民投票選出所有獎項,投票人數話有過百萬人次,容祖兒硬食 6.5個獎做大贏家、林峯得 3個獎, 20首金曲唔少「自己人」得 2首,多餘!

天後容祖兒一如既往,仲 9度奪得「最受歡迎女歌星」,全晚以 6.5獎成為女歌手大贏家,林峯以 36412票揮低勁敵許廷鏗冧莊,全晚以 3獎成為男歌手大贏家。

林峯同許廷鏗排排坐,笑得好勉強,鬼咩!年紀相差 9年,輸咗好瘀㗎!

許廷鏗今年首奪《叱吒》男歌手銅獎,但在《勁歌》就失落「最受歡迎男歌星」。

4次 sorry

雖然講明全民投票,但「提名權」由無綫話事, 27個獎四大唱片公司當然冇份,都係來來去去幾個人上台。當晚西裝骨骨嘅林峯竟全程不在狀態,頒第 18首金曲獎時,林峯冇換衫,著住西裝照樣跳唱〈 Nice〉,同以往執到正唔同曬,攞第 15首金曲獎〈同林〉時,首先甩 beat,唱到第二句已經唔記得歌詞,仲好意思要求重唱一次,林峯惟有以笑遮醜地說:「 Sorry,可以嚟多次,唔該,唔好意思, sorry, sorry,唔好意思, thank you,唔記得歌詞添,呵呵, sorry。」林峯連講 4次 sorry都夠失禮啦!

狂玩電話

林峯玩電話仲落力過唱歌,仲要坐第一排,好揚啫!

Do姐爆料?

鄭裕玲頒發「最受歡迎男歌星」前,已經洩口風指有人「咬住追」,最終林峯以 36412票冧莊。

原本許廷鏗一馬當先,點知林峯突然反超前奪得「最受歡迎男歌星」。

粉絲穀票

知情人士說︰「阿峯一直都唔肯去《勁歌》,不過麥鎮東(《勁歌》監製)見到「最受歡迎男歌星」個走勢就腳都震, Alfred嘅票數領先好多。雖然,畀 Alfred都合情合理,因為佢今年成績真係幾好,但阿東怕以後會冇歌手肯再上《勁歌》,所以開騷前幾日猛叫林峯撐場,直到開騷前 5粒鐘,林峯先應承會到。」得幾粒鐘,一班峯迷加上英皇大軍,點穀都要穀到盡。

其實當晚 Do姐頒發「最受歡迎男歌星」時,都唔小心洩口風話「第二位都咬住追」,明顯講許廷鏗同林峯票數好接近,最後林峯反超前以 36412票成功冧莊。本週一( 20日),本刊記者致電「星夢」行政總裁何哲圖 Herman,問到許廷鏗慘輸,他說:「其實得獎票數已經登曬出嚟,我尊重公投嘅決定,都滿意個結果。(有傳監製急召林峯撐場?)總之我尊重公投嘅結果!(唔信許廷鏗票數贏林峯?)我信自己嘅歌手,亦都信人哋嘅歌手。」好啦好啦!明白你左右做人難嘅!

林峯成為男歌手大贏家,仲冧莊「最受歡迎男歌星」,對住班粉絲拉票團,頹峯即刻生猛曬,飲得杯落。

有傳何哲圖和樂易玲不和,頒獎禮當晚,兩人一起同坐,林峯曾經係樂大媽愛將,今次峯少肯撐場,唔多唔少都係畀面派對,好來好去。

和頭酒

無綫和星煥合組「星夢娛樂有限公司」,何哲圖( Herman)入主成為行政總裁,拍住綜藝科總監老婆餘詠珊,有傳兩公婆在無綫獨大,而激嬲「太陽娛樂」揸弗人黃柏高 Paco,當晚亦睇唔到 Paco在場。

當晚「太陽娛樂」一姐薛凱琪缺席,不過,無綫專登安排新加盟的許志安擔任表演嘉賓,而兩位新人 J. Arie和沈震軒亦得到新人獎,都算係和頭酒。

沈震軒係無綫藝員,又係 Paco旗下歌手,當晚亦有獎攞。

Paco旗下女新人歌手 J. Arie奪得「最受歡迎新人獎」。

頒獎禮當晚,轉投 Paco旗下的許志安雖然冇入選歌曲,但離奇做唯一表演嘉賓演唱了〈作詞人〉及〈一步一生〉。



鍾意就快D Share啦!