掃呢頁CODE去手機

2014年2月13日 星期四

[壹週刊 1249] 關淑怡好鬼師奶 關淑怡,BKD_S,M1,




買定幾袋 Cova禮盒預備拜年嘅 Shirley,例牌 headphone塞耳戴黑超飲咖啡煲煙,呢日師奶 look,罕見。

同你吟一吟

關淑怡好鬼師奶

由初出道到不婚生子,關淑怡作風我行我素,不過講到中國人大節日,原來佢可以好傳統好師奶。

話說過年前,《壹》仔響銅鑼灣撞見一滴妝都冇嘅 Shirley,連黑超都慳番,走去 BV睇銀包,大大細細睇勻都唔啱,搞咗一輪冇幫襯走人。

之後 Shirley同外傭一齊行去老三陽買金華火腿,買完火腿再去買生果,見到啲寓意「大吉大利」連枝葉嘅大桔, Shirley即買。

八珍自行幻想,究竟 Shirley會唔會響屋企整蘿蔔糕呢?

過年先會見到嘅連枝葉大桔, Shirley親自落手揀,真係睇唔出佢咁傳統。

辦年貨前, Shirley先去巡 BV,不過齋睇冇出手。

買到一袋二袋同外傭排隊等的士,冇化妝嘅 Shirley見到記者全程笑容滿面,好 nice。

入到老三陽, Shirley同班師奶人逼人,無非係想買嚿金華火腿。



鍾意就快D Share啦!