掃呢頁CODE去手機

2014年2月13日 星期四

[壹週刊 1249] 開金口 李澤楷出手 講波佬一萬一場 李澤楷,BKD_S,M1,




Keyman

$10,000一場

探熱針

開金口 李澤楷出手 講波佬一萬一場

以近四億奪今年世界盃播映權的無綫,有過四年前由吹水叻帶住一班雜牌軍,講波講到錯漏百出,失禮街坊的教訓後,今次決定重整軍容,除了有人稱「桂神」的黃興桂做膽,亦向 NOW挖了不少足球評述員過檔,但輩分屬元老級的例如蔡育瑜、馬啟仁( Keyman)等就不為所動,事關有李澤楷開水喉的 NOW不斷加碼留強手,最新價位是一萬蚊一場波,講波佬口水價,高過小生花旦騷價。

最高身價

有線、 NOW將於今年七月正式投入免費電視服務行列,面對競爭對手,無綫掟錢奪得於六月開鑼的世界盃獨家播映權,邀得有金句王評述員的黃興桂助陣外,並向 NOW積極挖人。

「佢哋係想有大佬瑜(蔡育瑜)呢類級數嘅人返去幫拖,但人哋而家喺 NOW好高薪,講一場波已經有成萬蚊,一星期固定講兩晚英超,仲有西甲,一個月都袋成十三、四萬,無綫根本俾唔到咁多錢,冇名氣嘅隨時得千鬆蚊一場,之前都有啲人過檔無綫,諗住就算賺少啲,搏多人睇出到名可以外面接 job賺外快,點知都係得個桔,好多做一排都走咗。」知情者說。

被指身價最高,一萬講一場波的講波佬蔡育瑜則回應說:「我無理由話你知幾錢!總之係睇公司更表返工,公司安排,乜都做!」

蔡育瑜

$10,000一場

潘源良

$4,000一場

李麗珍男友、作詞人出身的潘源良,執導拍電影外,在有線講波,約$4,000一場。

何輝

$10,000一場

遊走珠江三角洲講波的何輝十分搶手,也有人出價一萬邀他講大賽,故他間中才返港做客席主持。

黃興桂

$4,000一場

無綫出名孤寒,黃興桂雖然有名有資歷,但都係$4,000蚊講一場。

專人搵料

至於跟蔡育瑜同級,早在十多年前一場波已經要收三千蚊,專業到會自聘人手做資料搜集的 Keyman馬啟仁,一一年在 NOW主持《撳錢》後,由於公司希望他在主持方面作長期發展,故未有機會再做即場評述。

「我依家做啲開波前嘅遊戲節目,除咗玩遊戲仲會講嚇足球資訊,(做騷好搵過講波?)呢個唔好講啦,費事同行之間比較。」 Keyman說。

NOW有蔡育瑜和 Keyman把關外,偶然以嘉賓身份客串英超的何輝、專攻意甲的方柏翹以及第一批全職足球評述員丁偉傑,個個身價亦有番咁上下,五千蚊一場走唔甩,就算由新城去 NOW的黎亦倫,亦有三千蚊一場,無綫要搶人,唔係話咁易!

Keyman(右二)主持遊戲節目好生鬼,難怪 NOW要留佢做主持。

資歷較淺的黎亦倫,除有底薪,講波價亦有$3,000,好過長期在新城無得加人工。

2012年歐洲國家盃賽,方柏翹亦有到現場採訪。

上屆世界盃,鐵膽主持張國強跟身材逼爆的黃婉曼講其中一場, KK語帶雙關話對方「好波」,結果被鬧爆冇水準兼唔正經。

2010年世界盃,無綫搵來九唔搭八的周秀娜做嘉賓主持。

得個殼

今年世界盃播映權由無綫奪得,阿叻陳百祥霸定位主持大局,認叻唔使本,曾自誇是無綫騷價最高,但據悉身為殼王陳國強頭馬的他,在無綫做騷其實是 free show,即係有權冇價。做世界盃主持,坐正中間,軀殼一個!



鍾意就快D Share啦!