掃呢頁CODE去手機

2014年6月11日 星期三

[FACE 368] 寫真序幕 樹林全裸 藍莓豁出去:冇底褲 藍莓,BKD_S,劉俐,MF,




身高 174cm, 34C、 24、 35的藍莓擁有噴血身材。今次佢專登去到泰國布吉影寫真,仲話當地好好玩,一啲都唔驚。

真面目

寫真序幕 樹林全裸 藍莓豁出去:冇底褲

自 09年娜姐周秀娜推出玩滴雪糕又刷牙的話題寫真《 Kissy Chrissie》大賣後,從此每年暑假舉行的書展,各模都會爭相推出寫真集吸金。

經過 5年轉變,模寫真熱潮已冷卻,好彩今年仍有 34C勁索身材的藍莓(劉俐)及陳蕊蕊等出寫真應市。為谷銷量,藍莓話今次會豁出去,「我冇 set底線,會喺一個好多樹嘅地方 nude(赤裸)住影相。趁自己 24歲,想留住呢一刻。」用樹葉遮住敏感位置?啱啱過咗端午咋喎!

出道 6年,藍莓第一次出個人寫真,問佢之後仲會唔會出,「冇諗呢個問題,今年想出咪出咗先。」

24歲的劉俐( Kibby) 08年參與《耳分高下》,飾演 Sing之天使其中的「藍莓」後簽約大台,近 6年大多在劇集客串演出。

nude往影相

09年成班美味天使齊齊出寫真,當時藍莓同蕊蕊就一齊出一本,今年就正面交鋒,唔知邊本大膽啲呢?

《蘋果日報》圖片

週一( 9日)藍莓接受本刊訪問時,她說今次將會全裸上陣,「之前 Popcorn Production同我合作過,佢今年邀請我出本寫真。咁我諗, 24歲喇,都好想留住呢一刻,所以就應承咗。書名暫定係《 Heartbeat recording》(紀錄心跳),希望畀到最真實嘅一面觀眾睇。例如有一個 topic係我啱啱起身嗰一嚇,(素顏?)都有少少淡妝嘅。」

寫真點少得性感?雖然藍莓出道以來都影過不少三點式泳衣相,不過講裸露,當然留給這本寫真集,「其實我冇 set底線畀自己,總之影出嚟靚,而且我又信任個攝影師,所以拍攝過程都好開心。最激嘅,應該係我會喺一個好多樹嘅地方 nude住影相,(連底褲都無?)無……暫時唔講咁多住,想留啲幻想空間畀觀眾,等佢哋諗嚇先。」

7. 16寫真戰

由於唔係個個𡃁模都及得上娜姐當年本《 Kissy Chrissie》銷量(超過 2萬本),有些甚至要蝕本,所以近年明星或𡃁模推出寫真已買少見少,今年好彩都仲有女星加入戰團。

陳蕊蕊

金剛女友陳蕊蕊之前同藍莓一齊出過《美味天使》集體寫真,今年二人各自發力推出個人寫真集。擁 34E誇張身材的蕊蕊,仲話男友金剛好支持佢,好放心佢影寫真咁話。

仙樂都

中泰混血兒仙樂都今年返家鄉泰國布吉取景,佢預計會係最後一年出寫真,所以 D Cup身材唔會收埋,影寫真前仲不停接受美容同豐胸療程,話曬最後一炮,執靚啲好!

黃榕

已經出過 4本寫真的黃榕( Gloria),今年瞓身曬 C奶,又講明唔會跟 AD2班 cheap模鬥低俗,前排就完成咗全裸彩繪部分。三點式愈推愈低,幾乎乳貼都走埋出嚟,三十幾歲仍然搏命。

唔驚飛泰國

身材高䠷的藍莓,話呢輯泳衣相係寫真入面最基本,表示更激的仍未曝光,吊宅男癮買書喎!

藍莓的首本寫真集,特地去到泰國布吉進行拍攝,雖然當時旅遊警示仍然生效,但無阻攝影隊出發,藍莓更說一定要去。「冇驚過。我去影相咋嘛,我哋仲有四圍去影唔同嘅景,都唔算係好緊張。不過今次拍攝得好順利,好好玩!」

早前為大台新劇《再戰明天》開工,藍莓飾演毒癮少女,同何超儀有唔少對手戲,藍莓話超儀教咗佢好多嘢。

主角未有份,藍莓大多做陪襯,好似間中都會喺《愛.回家》見到佢。

Job唔見接得太多,但 keep主身光頸靚,藍莓曾被指陪老細酒店開房。

AD2 玩制服

10年曾替周秀娜影《 Les Vacances d'Amour》寫真,現屬 Popcorn Production的攝影師林子賢,今年除了負責藍莓的寫真外,另外會推出一本以制服誘惑做主題的寫真書,當中的𡃁模都曾經出現在《 Bubble寫真月刊》內,其中較熟悉的有 AD2。

近日 AD2又再換新成員,除原有的 Amy,更會加入 18歲新成員 Angie,二人仲會瞓身為寫真集宣傳,到時肯定好多騎呢招出現!話時話,咁樣換成員,真係唔會記得你個樣囉!

AD2嘅成員好似次次都唔同,係啦,最近 Tracy要去進修,所以加入新成員,係只有 18歲的 Angie(右)。

新加入 AD2的 Angie會扮神奇女俠,不過係換衫中嘅神奇女俠。

AD2嘅鐵腳成員 Amy今次搏到盡,據知她連乳貼都冇貼就上場影,不過底褲呢 part就輸俾藍莓囉!



鍾意就快D Share啦!