掃呢頁CODE去手機

2014年10月10日 星期五

[忽然1周 1002] 「有錢仔」原來好鬼 Kai MW,




插圖:Wendy

揞名爆

「有錢仔」原來好鬼 Kai

之前「有錢仔」同「面尖尖」閃電拍拖又分手,媽咪姐都覺好奇怪!不過,有個靚太 friend最近爆咗單料俾我聽,咁成件事又唔同講法嘞。

就咁嘅,靚太 friend前排揸車去某商場,當佢泊好架車,入𨋢準備去 shopping,就有人大聲叫佢等埋。咦,點知入𨋢嗰位原來係「有錢仔」!無幾耐,奇怪嘅事就發生嘞。「有錢仔」突然開口問:「呢度最高係幾樓呀?」靚太 friend望下架𨋢得 4粒掣啫,仲要無人遮住,「有錢仔」一定見得到嘅,實在唔明佢點解要問囉?

不過,靚太人美心善,都有答佢。跟住 3秒後,「有錢仔」又開口:「咦,咁停車場喺幾多樓㗎?」嘩,聽到呢句,靚太真係暈低!好想同呢位食飽無憂米嘅太子爺講,你頭先咪喺停車場入𨋢囉!仲問?可唔可以帶埋個腦先出街呢後生仔?

所以話呢,同咁 Kai嘅「有錢仔」一齊,真係 EQ低啲都唔掂。

邊個係「有錢仔」?

1.唱過歌。

2.拍過劇㖭!

邊個係「面尖尖」?

1.選美出身。

2.都拍過劇㗎。



鍾意就快D Share啦!