掃呢頁CODE去手機

2014年12月4日 星期四

[壹週刊 - 1291] 豪門嫁女 何超瓊契女曾昭怡結婚 俞琤幫手過大禮 超瓊,俞琤,何超儀,何超,何超瓊,M1,




曾家與何家是世交,自小便契了何超瓊為契媽的 Natalie,甚得契媽歡心,過大禮當天,何超瓊與密友俞琤齊齊幫手。

探熱針

豪門嫁女 何超瓊契女曾昭怡結婚 俞琤幫手過大禮

何超瓊契女、富商曾文豪長女曾昭怡( Natalie)明年一月十一日,與拍拖七年的郭姓男友 Justin結婚,曾文豪初次做外父,女兒出嫁,一切豪華,有專人做婚禮統籌外,契媽何超瓊與密友俞琤一齊蒲頭幫手過大禮,大陣仗!

極盡豪華

一吻定情一世,祝 Justin與 Natalie白頭到老。

在新西蘭坐直升機到山峰自拍,夠晒氣派!

Justin與 Natalie這張婚紗照好有氣勢,是攝影師從直升機高處拍下。

去年十二月十一日, Justin在 Natalie家中放置 Marry Me的燈箱,向女友求婚成功。

婚紗相上天下海

去年十二月,男友 Justin向曾昭怡求婚成功,豪門婚宴,花一年時間做籌備。

「曾文豪第一次嫁女不知幾緊張,佢好錫 Natalie,乜都要做到好好睇睇。由去邊影婚紗相,過大禮揀邊日, Natalie契媽何超瓊開心到好似自己嫁女一樣,參與意見,過大禮嗰日,佢同俞琤仲落場幫手,成三十幾人喺曾家大宅,不知幾熱鬧。」知情者說。

單是影婚紗相,便花近百萬,十足拍電影,有齊上山下海畫面。

「幫佢哋影婚紗相嘅公司喺新西蘭好出名,影相嘅地方都係圍繞喺新西蘭,又要出動直升機上山頂最尖個位,對新人又要跳傘,好似拍戲咁好誇張。 Natalie同媽咪、 Justin再加一個朋友四個人去,影相同玩去咗十幾日,但啲相真係好靚,所以都值得。 Natalie之前已經搞咗個姊妹韓國單身團,請咗八個由細玩到大嘅老友做姊妹,除咗親細妹外,仲有邢嘉倩、吳雨霏等人。」

除了兩個親妹外, Natalie找來八個從小玩到大的老友做姊妹團,早前更組單身女子團到韓國玩,不亦樂乎。

雙方家底有距離

一對準新人拍拖七年,據知 Justin出身小康,與女方家底有一段距離。「 Justin七年前喺聖誕派對識咗 Natalie,之後就一齊。讀建築嘅 Justin屋企雖然係普通人家,但佢好上進好勤力,而 Natalie自己都唔係鍾意靠父蔭,所以佢讀法律,性格一啲都唔似富二代,兩家人都好鍾意大家,完全冇因為家境唔同有距離。」知情者說。

因為契媽何超瓊的關係,所以 Natalie與俞琤、劉嘉玲很老友。

林青霞是曾文豪的朋友,所以她的女兒邢嘉倩是 Natalie的兒時玩伴,林青霞大壽當晚, Natalie與契媽何超瓊結伴出席。

飛新西蘭時, Natalie與媽咪在機場巧遇老友楊紫瓊,順道拍照留念。

曾文豪首次嫁女,男方雖然出自小康之家,但出手很闊綽。



鍾意就快D Share啦!