掃呢頁CODE去手機

2014年12月4日 星期四

袁嘉敏胸鬥蔡恩真 嚇到腋下出汗? 袁嘉敏,BKD_S,




唔通因為造型唔夠蔡恩真(左)多變,所以袁嘉敏嚇到腋下出汗?

next 1/1 pre

袁嘉敏腋窩下嘅汗迹真係好殺「峰」景。

next 1/1 pre

袁嘉敏好胸湧。

next 1/1 pre

袁嘉敏(右)即場檢驗蔡恩真嘅情趣圍裙,畫面係咪好有火藥味呢?

next 1/1 pre

蔡恩真換上多款內衣造型,款款都好誘惑同逼爆。

next 1/1 pre

蔡恩真換上多款內衣造型,款款都好誘惑同逼爆。

next 1/1 pre

蔡恩真換上多款內衣造型,款款都好誘惑同逼爆。

next 1/1 pre

蔡恩真換上多款內衣造型,款款都好誘惑同逼爆。

next 1/1 pre

藝人袁嘉敏與蔡恩真性感現身內衣活動,並擔任模特兒。單看帳面,兩人上圍的「胸湧」程度不相伯仲,不過未知是否袁嘉敏遭蔡恩真嚇窒,在如此嚴寒天氣下,又穿得如此少布,竟然都可以出現腋下滲汗奇境,認真大殺「峰」景。

問寒流襲港可會適應?袁嘉敏直指因所穿的衣服很暖,莫非這就是她腋下出汗真相?再問是否很久沒有行性感,袁嘉敏說:「唔係,我休息咗半個月,去咗澳洲玩,嗰邊都成攝氏40度,怕自己適應唔到。(出活動好耐冇咁性感?)係,我冇乜所謂,喺電視又唔會着到。(唔直接着內衣?)大會安排。(怕唔怕走光?)唔驚。」

否認飛黃柏高

對於被指埋王晶堆,而飛起經理人Paco(黃柏高),她指Paco是恩人,否認離巢:「Paco本身唔識我,佢睇雜誌見到我,就打畀我,幫我接Job,嗰時我啱啱離開無綫,佢係我恩人。」問與公司的合約到期?她說:「經理人幫我接工作,冇工作,冇利益都冇意思,依家我又有工作有利益,(約)冇綁死。(你隨時會走?)唔係。我都有好多試鏡機會,唔想變化太大。」



鍾意就快D Share啦!