掃呢頁CODE去手機

2015年1月2日 星期五

[忽然1周 - 1014] 幫襯街邊檔 陳曉東強國「奶爸」湊女 陳曉東,BKD_S,MW,




孭住囡囡的東東,不時會望吓個女、錫吓佢,慈父相出晒嚟,看來十分享受湊女樂。

娛樂喧

幫襯街邊檔 陳曉東強國「奶爸」湊女

去年升呢做人夫兼人爸的陳曉東,自 7月愛女朵朵(陳芷霖)出世後,東東萬事都以愛女行先。一向貪靚的他,無懼破壞型男形象,經常孭住個女走天涯,更自嘲「奶爸」。

奶爸東東話餵奶、換片冇難度,連湊女出埠都搞得掂。不過東東似乎習慣了強國生活,堂堂大明星竟然幫襯街邊檔果汁。護士出身的陳太,曾揚言會餵人奶,希望街邊飲嘢冇影響奶水質素啦。

東東去年初奉女閃婚,當時陳太已有四個月身孕,腹部微隆。《蘋果日報》圖片

一直恨做爸爸的東東,去年初奉女成婚, 7月太太王妤嫻誕下女兒朵朵(陳芷霖)。由於東東愛女情切,所以未夠 3個月的朵朵,已跟隨爸爸四圍飛,走遍中港台。最近東東更一家到泰國旅行,在嚴寒的冬天,與朵朵享受父女暢泳。

硬食二手煙

東東少見朵朵一日都會心掛掛,所以他計劃女兒將來在哪兒讀書就會將事業基地轉到該處。他表示:「囡囡搵到學校後,我會將事業基地都搬到同一地點,唔想因為工作太長時間同佢分隔兩地。」果然萬事以囡囡為先!

早前本刊記者在北京外交公寓樓下的商場,見到東東一家三口準備搵餐廳吃飯。東東孭住朵朵拖住老婆到商場二樓的 AVOLA意大利餐廳。吃了近一小時後,東東獨自走到商場外嘆支飯後煙,嘆完煙仔後他就返餐廳會合老婆。雖然東東係廿四孝爸爸,不過抽完煙成身煙味的他即刻抱囡囡,朵朵變相要硬食他的二手煙,似乎唔太健康。

東東除咗錫朵朵外,亦好錫老婆。他們離開餐廳後,孭住囡囡的東東仍拖實老婆。他們沿路行返寓所時,唔係拖手就繑手,兩人談天說地好不開心,完全感受到他們一家三口的幸福。

7月誕下女兒的陳太明顯未修身,面尖手腳幼嘅佢個肚都幾巨,而東東食完煙(小圖)就即抱女,個 B女會吸到佢身上嘅尼古丁㗎!

一家三口在等即製新鮮果汁時,由於生果攤位設在路旁,沙塵滾滾,真係唔係幾衞生。

幫襯街邊檔

當兩人經過流動小販檔時,王妤嫻想買果汁,東東即開一樽來試,一口氣喝了大半樽,便遞給太太飲。果汁都要兩份飲,兩夫婦真箇分甘同味。已將事業基地轉到內地近十年的東東,抵抗能力高咗,竟無懼地溝油、黑心肉新聞,幫襯街邊檔,仲夠膽買多兩樽返屋企。見小販隨手拎起生果,生果同把刀洗都冇洗,真是戥他們牙煙!

人仔細細已經喺按摩浴池游泳,朵朵真係識嘆。

東東一家三口最近到泰國旅行,在嚴冬中仍可以享受與女兒一同暢泳,陳太則用女遮肚。

好多 BB搭飛機受唔到氣壓會喊,但東東個女就好淡定冇扭計,真抵錫!

去年中秋節,朵朵以新髮型迎佳節,眼仔睩睩十分可愛。

12月 20日,東東帶埋朵朵出席大陸時尚雜誌活動,被囡囡搶晒鏡,東東則一臉滿足。

型男湊仔公

湊仔唔係女人專利,娛樂圈好多型男湊仔公,新鮮出爐嘅視帝郭晉安、張晉同張丹峰等,個個都係廿四孝老竇,湊仔零難度。

郭晉安經驗豐富

已有一仔一女嘅郭晉安,湊仔經驗豐富。 10年,他們一家三口到長洲祭祖,當時只得兩歲嘅郭令山已經分量十足,郭晉安抱佢都甚吃力,惟有出動埋孭帶幫手。

張晉玩凌空轉

蔡少芬為張晉誕下兩名囡囡楚兒同信兒,他們不時將一家四口溫馨相 post上網,張晉與女兒打成一片。周身肌肉的張晉,更試過在商場抱住幼女信兒玩凌空轉,十分驚險。

張丹峰識𠱁女

去年 2月,洪欣為張丹峰誕下女兒張晞彤。早前本刊在 ifc影到他們一家三口「鳩嗚」食 tea,張丹峰為免老婆辛苦,孭女湊女一腳踢。



鍾意就快D Share啦!