掃呢頁CODE去手機

2015年1月2日 星期五

叮噹配音員逝世:林保全家中暈倒過身 女兒親述經過 林保全,「叮噹」配音員,叮噹配音員,




林芷筠親述父親林保全家中暈倒過身經過。

next 1/1 pre

為經典日本卡通角色《多啦A夢》(舊稱叮噹)擔任配音員的林保全今早突然辭世,其現職幕後配音員的獨女林芷筠接受訪問,交代離世父親經過:「今朝8點幾爸爸起身想去拎衫,突然間見頭暈,當時媽媽都一齊,佢暈低咗之後好快喺屋企過咗身,媽媽即時Call救護車去那打素醫院。」

芷筠透露父親一直有糖尿病,對於他的離世母親感到好傷心,而自己亦覺得好突然。問父親可有交代遺願?她說:「佢咁突然過咗身,冇留低啲咩說話,身後事方面未知點處理,因為屋企係佛教徒。」

感謝父親悉心教導

資深配音員林保全為經典卡通《多啦A夢》配音的角色,最後一句對白是「我真係要走喇!」令不少陪伴長大的網民大感惋惜,芷筠感謝網民對父親的支持。問同樣身為配音員的芷筠是否感觸良多?她說:「冇咩感覺,做得配音員就要講對白,都係跟稿讀。(爸爸對你有咩要求?)我哋做得呢行都只係普通人,爸爸都只係想我唔好行差踏錯。 」

無綫協助辦理後事

林保全是無綫合約員工,對於他突然離世,工作已交由公司調配。而忙於為卡通《喜羊羊與灰太狼》及《魔導少年》擔任配音員的芷筠,亦剛好休假為父親處理身後事,她說:「公司好快聯絡我哋,話會協助我哋處理後事,好多謝公司咁體諒屋企。」



鍾意就快D Share啦!