掃呢頁CODE去手機

2015年1月2日 星期五

開估喇!人妻Kay冇唱《撐起雨傘》去咗邊? Kay,謝安琪,




【叱咤頒獎禮】 開估喇!人妻Kay冇唱《撐起雨傘》去咗邊?

2015-01-02 12:08:00



(採訪、攝影:馬建華、王連連、盧妹、沈健程、陳順禎、陳慧安)

謝安琪(Kay)噚晚喺叱咤頒獎禮奪得「我最喜愛的女歌手」獎,同群星合唱嘅《撐起雨傘》獲「叱咤我最喜愛的歌曲大獎」,不過阿Kay就冇上台合唱,又冇同有份合唱嘅歌手上台領獎分享喜悅。

就連凌晨叱咤搞嘅慶功宴都冇去,唔通真係如RubberBand樂隊成員泥鯭咁講:「如果我肚痛,都會行開一陣屙屎啦!如果唔係,喺台上瀨㗎!」人妻Kay要去屙屎?

大家應該誤會咗阿Kay喇!經理人夏森美解釋,Kay當時攞完獎,其後去咗後台補妝,先冇上台同大家一齊唱《撐起雨傘》,之後係因為凍親喺保姆車嘔,身體不適,先冇出席慶功咋!



鍾意就快D Share啦!