掃呢頁CODE去手機

2015年1月2日 星期五

配音員要有三把聲 林保全:配音時唔准郁,會入聲呀! 林保全,「叮噹」配音員,




【叮噹配音員離世】配音員要有三把聲 林保全:配音時唔准郁,會入聲呀!

2015-01-02 16:03:00



(資料圖片)

林保全在港台訪問《守下留情》中,談及當然為什麼想做配音員,林保全就表示自己好想做配音,所以當時毛遂自薦,而之後好快有回音。

他又謂加入無綫後,其實無人訓練他怎去配音:「當時搵咗十個新人叫做入訓練班,但其實冇人訓練,只係入去自己裝套35MM菲林,自己對囉,攞住劇本自己對囉,冇人教呀,平時返工坐喺後面睇前輩配,跟下咁囉﹗」他又大讚前輩所配的角色相當適合身份,非常合襯:「好似係嗰個角色講出嚟咁,呢啲就係經驗嚟。」

問到前輩丁羽叔有幾多把聲呢?他說:「三把聲,老中青都要有,我自己都係有三把聲,(再多啲得唔得?)要語氣來調整,入行同0依家唔同啲,0依家沉咗好多架喇,以前再尖啲。」他還即時展露老中青的聲音。

問到初時配音遇到什麼難度?而最高難度又是什麼?林保全謂:「初初學佢哋配音語氣啦,比較難少少,跟佢哋嘅語氣囉,點配上公仔到,點配落去,自己走去試下試下。自己練習下囉。」再問到當年入行的十個新人,現時是否仍然配音?他說:「仲有一個同我一齊,佢係《龍珠》裏面的『孫悟空』,佢叫林國雄。」

林保全第一部正式配音出街的戲是什麼?他說:「《FBI聯邦密探隊》,真人做0架,西片嚟,美國片嚟嘅,做一個警探,第一句對白:『FBI 咪郁,揼低鎗』,有NG,第一句就NG,當時就咁講出嚟,譚炳文就話唔係咁配0架喎,你要睇返當時氣氛,一入到去梗係有咁大聲得咁大聲,喝住晒0架啦,係咁0架」

至於會否用很多身體語言?他說:「唔可以郁0架,因為會入聲0架嘛,就咁坐係度,完全唔郁得,一郁就入聲。當時出面配電影,好多演員配時都會郁手郁腳0架。」

講到FBI為首部配音劇,他說:「唔係叫擔正,普通對白一句咋。」林保全表示有三把聲,揀配音員相對簡單點?他說:「全部都係Producer揀,佢哋知你啱配咩角色就分比你配。」至於正式戲份的角色是什麼?他謂:「咁就唔記得,因為配得太多喇,早期配動畫多,好似《忍者小靈精》裡面嘅俏皮貓。」

至於「高達」內的阿寶都被讚配得好經典,他說:「70年代尾配嘅,當時都未成熟,都係學緊嘢,其實都冇乜難度,都係咁配。」



鍾意就快D Share啦!