掃呢頁CODE去手機

2015年1月2日 星期五

多啦A夢電影預告:真係要走喇




【短片】【叮噹配音員離世】「真係要走喇!」 最新《多啦A夢》電影對白一語成讖

2015-01-02 16:20:00



其他影片:>>






【叮噹配音員病逝】「真係要走喇!」 最新《多啦A夢》電影對白一語成讖

資深配音員林保全先生,即是「叮噹」和「多啦A夢」的配音員,在今天早上離世。而將會2月5日上映的《STAND BY ME: 多啦A夢 3D》,也會成為林保全先生最後一次為「多啦A夢」配音。

在廣東話的《STAND BY ME: 多啦A夢 3D》預告片中,「多啦A夢」有一句對白為:「我唔可以再留喺度,真係要走喇!」想不到林保全今天離世,這句對白竟然成真,實在令很多網民感到很可惜。

《STAND BY ME: 多啦A夢 3D》: http://bit.ly/1vzwT2L





鍾意就快D Share啦!