網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月4日 星期三

[FACE - 402] 送 2PM演唱會$1,680門票 x 2 MF,




《 FACE》送禮

送 2PM演唱會$1,680門票 x 2

韓國人氣男團 2PM,將於情人節當日來港開騷, 6位成員到時又唱又跳,冇情人陪都唔怕寂寞呀!

問題: 2PM有多少位成員?

《 FACE》現送出「 2PM演唱會門票」 2張,名額共 1個。

日期: 2月 14日(星期六)

時間: 8:00PM

地點:亞洲博覽館 ARENA

送朗豪坊「洋洋得意利是封」 x 30

羊年就快到,朗豪坊今年以得意羊咩咩做主題,商場內將有一個直徑有 4.5米的巨型花圃、 5米高 3D立體 bling bling剪影花燈等靚靚裝飾,非常有氣氛!今期朗豪坊更送出 1套 6個的「洋洋得意利是封」,有粉紅色及紫羅蘭色兩款,啱晒羊年用

問題:朗豪坊送出的利是封有粉紅色及哪種顏色?

《 FACE》現送出朗豪坊「洋洋得意利是封」 30套,名額共 30個。

*參加者不得選擇利是封顏色

送《荒失失企鵝》優先場戲票 x 30

《荒失失奇兵》系列先後全球橫掃 18億美元票房,「夢工場動畫」原班精英安排片中成功上位瘋狂企鵝團隊擔任主角,呢套爆笑人氣動畫鉅製《荒失失企鵝》,將於 2月 19日上畫。

劇情講述隊長、高華斯基、力高、卒仔這四隻黑白相間彷如穿着「踢死兔禮服」的鬼馬企鵝仔,為了捍衞族群存亡,竟然踏上史無前例的刺激間諜冒險旅程!

問題:《荒失失企鵝》的主角是甚麼動物?

《 FACE》現送出《荒失失企鵝》優先場戲票 30張,名額共 15個。

日期: 2月 15日(星期日)

時間: 9:30AM

地點:嘉禾黃埔戲院

*3D粵語配音版

鍾意就快D Share啦!