掃呢頁CODE去手機

2015年4月17日 星期五

Chi Lam阿佘硬撼不老家燕姐 [忽然1周 - 1029] 家燕姐,家燕,佘詩曼,阿佘,薛家燕,MW,



15年後

不單初哥哥童顏不變,君好就稍稍搣甩咗陣少女味外,連魯振順(右一)同郭鋒(左二)都 keep得到,尤其家燕姐,依然係咁堅挺……我指粒癦!

媽咪姐

Chi Lam阿佘硬撼不老家燕姐

阿佘同 Chilam呢 pair緋聞兼熒幕情侶,一別 15年,終於又可以走番埋一齊……拍電影《十月初五的月光》!







雖然經過 15年嘅歲月洗禮,媽咪姐發現成班演員好似食咗防腐劑咁,除咗兩位主角 keep得好之外,就係連家燕姐同魯振順都好似冇變過一樣,難怪相隔十幾年都仲可以搵番原班人馬拍 Chilam仲好自豪咁話:「雖然我冇刻意扮後生,但係拍出嚟就係好年輕呀,我都冇辦法!」

至於好多人都關心當年錯過嘅君好同初哥哥,今次會唔會大團圓結局,阿佘就話:「放心,今次唔會再令大家失望!」咦,劇透?

15年前

15年前

當年嘅初哥哥同君好仲係好有童真同稚氣,兩小無猜咁囉。

電影版飛甩馬浚偉,但就加咗台灣女星陳喬恩做初哥哥同君好之間嘅第三者, Chilam今次真係艷福不淺!

雖然周焯華(洗米華)近排淨係徘徊喺正印 Heidi同 Mandy Lieu之間,已經夠晒佢煩,但佢呢日仍然現身撐場,真係俾足面!

佢哋喺澳門一間茶樓拍外景,成班大明星喎,自不然引嚟眾多市民圍觀。

鍾意就快D Share啦!