掃呢頁CODE去手機

2015年5月29日 星期五

壇蜜出「陰」招救人氣 [忽然1周 - 1035] MW,



34歲  33E Cup

出外埠

壇蜜出「陰」招救人氣

34歲嘅壇蜜自神劇《半澤直樹》走紅後,就話要收起性感着番衫做文化人,主持紀錄節目兼幫雜誌寫專欄。可惜桐油埕始終裝桐油,情況一如高海寧,搞到人氣不升反跌。

壇蜜眼見被稱為自己接班人嘅橋本愛實㩒住嚟打,為搶回「性感女神」之位,惟有重走舊路——繼續剝,為《 FRIDAY》拍全裸寫真。今次仲去到盡,實行出「陰」招,下半身近乎全裸,重要部位若隱若現,尺度大到嚇死你!

據聞有電視台想搵橋本同壇蜜一齊上節目增加話題,壇蜜不單拒絕,仲視橋本係頭號敵人,實行有佢冇我咁款㖭﹗

橋本愛實來勢洶洶令壇蜜受到極大衝擊,為要重奪「性感女神」之位,壇蜜近日再拍大尺度寫真,各位頂得住冇?

壇蜜(中)成功入屋後,即收起性感轉型做文化人,卻將以往嘅捧場客趕走,令後起嘅橋本愛實成功攝位。

鍾意就快D Share啦!