掃呢頁CODE去手機

2015年5月29日 星期五

出身汗 [忽然1周 - 1035] MW,



博出位

出身汗

雖然已經係大熱天時,不過明星為咗着衫好睇,依然唔介意出一身汗 keep fit。好似陳凱琳同黃智雯就跳舞,伊健同蒙嘉慧就行山。

至於梁靖琪就空中瑜伽及游水,雙管齊下,務求以最佳狀態迎接夏日。

梁靖琪雙料減肥

前排被發現失婚增磅嘅梁靖琪,上完武當山拍《潮拜武當》開始 fit番。不過佢近日再加操練,頻頻約好姊妹空中瑜伽同游水,仲自 post泳照,自信心返晒嚟。

鄭伊健拍拖行山

鄭伊健同蒙嘉慧打羽毛球打得多,早前轉轉口味,孖住舒淇一齊行山。佢哋個個都有行山柺杖跟身,準備十足㗎。

黃智雯舞甩脂肪

同富貴男友好事近嘅黃智雯(右),剛剛去完旅行,食多咗嘢。為了 keep fit,佢即刻約朋友跳舞,仲示範貼地一字馬。

陳凱琳跳舞冧仔

陳凱琳同姚嘉妮、陳煒合作拍《張保仔》,佢哋仲 friend到約埋一齊跳舞。鄭嘉穎一向多女埋身,陳凱琳就梗係要保持最佳身形啦,明白嘅。

舒淇打波宣傳

舒淇行山都未夠,佢打埋羽毛球,仲留言:「全力扣殺!」為老友伊健套新片賣廣告。

鍾意就快D Share啦!