掃呢頁CODE去手機

2015年5月29日 星期五

小龍女童年遭欺凌 卓林講生父成龍:佢係個陌生人 卓林,吳綺莉,吳卓林,小龍女,成龍





其他影片:>>






(資料圖片)

早前「小龍女」吳卓林經歷過報警、兩次離家出走,令媽咪吳綺莉不知所措,好在佢哋喺過程中,重新建立好關係,令母女感情更加深厚,今日有周刊表示,「小龍女」吳卓林(Etta)上周六去完瑞士遊學返港,兩母女就一齊返咗屋企,過咗兩日後,吳卓林接受周刊訪問指,首次開口講成龍,只係講同成龍係有血緣關係嘅父親,不過喺自己嘅成長過程中,佢並唔係佢嘅「爸爸」,認為養你嗰個先係重要。

問及有傳媒指自己想見生父成龍,卓林就話媽咪好尊重自己嘅意見,佢自己都冇諗想唔想見,但佢對呢個「話題」冇咩興趣,自己亦唔介意人哋叫佢「小龍女」,認為身邊朋友同老師都會叫佢「Etta」,其他人點叫唔會傷害到佢。講到早前報警一事,卓林話自有反省,不過冇後悔,承認喺事件上有疏忽,不過就令佢同媽咪嘅關係有新嘅開始,大家都改變咗,多咗溝通,唔會得個講字。

吳卓林喺訪問中,講到自己嘅童年,佢坦言有傷心嘅時候,細個見到其他同學有爸爸接佢放學,當時自己喜歡釣魚同踩單車,聽到啲同學口中講呢啲爸爸都會陪佢做,當時卓林都覺得傷心,不過佢自己冇嬲對方,亦都唔想見對方,對「爸爸」亦冇感覺,目前已經習慣咗冇爸爸嘅生活,佢覺得人係唔能夠選擇自己嘅父母,佢只慶幸有一個身兼父職嘅媽咪,畀佢雙倍嘅愛,佢都問過媽咪點解佢冇爸爸,聽完媽咪講之後,佢自己都覺得有媽咪就夠,冇需要爸爸,因為從小就冇爸爸,卓林亦好少同吳綺莉「I love you」,只會講「I care about you」卓林認為,「care」比「love」更加深層,希望媽咪生活得開心。

卓林在訪問時直言,當年因為「小龍女」嘅身份,曾被同學欺凌,細個時卓林試過有個朋友初時對佢好熱情,後嚟忽然恐嚇卓林身邊嘅朋友,叫同學唔好睬卓林,又偷卓林嘅嘢,拋卓林啲功課落地下,又試過踢同揼卓林,搞到卓林唔鍾意返學,試過同媽咪吳綺莉講呢件事,當時吳綺莉都叫卓林堅強啲。

據報道表示,童年受傷害嘅卓林變得性格內向,交朋友都特別小心,唔想太多人知道自己諗咩,覺得三個好友已經足夠,保持一個小圈子,未知係唔係活喺「小龍女」呢個陰影下,卓林本來大學想讀film production都要「打退堂鼓」,怕大家會亂諗,卓林稱由細到大,佢都鍾意電影,但又驚人哋講老竇同阿媽都係演員,覺得佢係靠人事關係,呢啲其實係個人興趣,對於鍾意電影嘅卓林,被問有冇睇過老竇嘅戲,佢就話唔識佢,唔會批評佢,因為自己嘅生命中冇呢個人,喺電視見到佢只係個陌生人,唔會講「我老竇呀」,只會講Jackie Chan係一個演員。

鍾意就快D Share啦!