掃呢頁CODE去手機

2015年5月20日 星期三

薛凱琪 Stephy扮 friend [FACE - 417] Stephy,薛凱琪,鄧麗欣,MF,



大會活動講跑步, Stephy講方力申又要扮下友好望 Fiona,但係其實單身咗好多年嘅 Fiona,又知你同你男友啲咩呢?

全知言

薛凱琪 Stephy扮 friend

一個係多年愛將,一個係新簽寵兒,呢期 Stephy同 Fiona去到邊,都俾人問爭做太陽娛樂一姐問題,你以為好尷尬?見識過兩位一姐同場,就知原來有人問,點都好過坐埋一齊冇話題。

同一間公司、同一種戲路,又唱歌出碟,兩個都俾人叫一姐,你話無競爭?我就唔信喇!不時擺到明無乜來往,硬係要俾人安排坐埋一齊、一齊接受訪問,全知言喺現場見到兩位唔熟扮熟,唔想對望又要有眼神接觸,真係隔住成行記者都覺得夾硬囉!

一話影單頭,兩個即刻彈開,阿 Fi自在好多,仲識講笑添:「等個天安排個一齊做運動俾我嘅男朋友都好!」

本來坐定一姐寶座,上年 Stephy加盟,一山藏二姐,以後大把戲睇。

《蘋果日報》圖片

鍾意就快D Share啦!