掃呢頁CODE去手機

2015年6月17日 星期三

角色扮演 紋身扮地盤妹  JM:食煙食到嘔 [FACE - 421] JM,文詠珊,MF,



JM為配合戲中地盤妹角色,仲專登揀咗啡色濾嘴嘅紅萬,試過拍一 take食超過 10支煙,真係口都臭!

JM搵嚟巴黎當地紋身師用紋身墨水畫上圖案,一啲都唔馬虎。

真面目

角色扮演 紋身扮地盤妹  JM:食煙食到嘔

文詠珊( Janice Man)去年轉投由 Paco黃柏高打骰的太陽娛樂,之後開埋個人製作室接 job,最近仲殺入強國市場拍劇賺人仔,飛甩黎明似乎仲好景!

最近 JM又有新作品出街,今次仲係做一個好有性格嘅地盤妹!為配合角色造型, JM都有好大付出,每次要用足 3個鐘染髮同紋身,同時仲要食住紅萬揸電單車,都咪話唔辛苦!難怪 JM都話:「一個 take食咗起碼 10支煙,真係食到想嘔!」

密密接戲,成功轉型嘅 JM上年憑住《那夜凌晨,我坐上了旺角開往大埔的紅 van》騷到演技,而在電影《赤道》飾演嘅打女角色,連舒淇都開 post點名力讚!到新戲古天樂有份投資的《巴黎假期》,在片中演地盤妹角色,亦一樣有挑戰。

JM新戲飾演地盤妹,大家又見過咁索嘅地盤工人未?

新戲《巴黎假期》由古天樂同台灣女神郭采潔(左)擔任男女主角,雖然開鏡當日 JM帶病上陣,不過一樣照撐!

早前, JM為咗《赤道》打女角色密密操兵,一有時間就緞練體能,舒淇睇完其演出後,仲開 post激讚其表現添!網上圖片

學揸戰車

唔識揸電單車,又要樣型,所以 JM拍攝前喺酒店將勤補拙,多加練習上落車同帶頭盔等動作,務求達到逼真效果。

首選啡色濾嘴紅萬

《巴黎假期》由型男古天樂同台灣索女郭采潔擔正, JM拍攝時仲係帶病上陣,不過一樣為角色搏到盡,戲中 JM首次飾演麻甩地盤妹,單係造型就好大付出,每次用 3個鐘頭將頭髮染色,又要紋身師用 3個鐘紋上圖案。 JM話:「為咗逼真效果,唔用紋身貼紙,改用紋身師親手用紋身墨水畫出嚟,像真度都會高啲。」至於講到最大困難,就一定離唔開「食煙」二字, JM仲話:「對食煙有好深刻印象,戲中做地盤妹,角色好粗豪,所以覺得食煙要食啡色濾嘴嘅紅萬!不過自己頂唔順紅萬,一個 take食咗超過 10支,真係食到想嘔!」

造型認真, JM更要揸電單車扮粗豪,她說:「事前喺酒店不停練習點樣除帶頭盔而唔整亂髮型,先可以熟能生巧,亦要配合一啲動作,好似點樣跨過去同開車。」

JM喺強國劇接劇,現今正拍攝《蜀山戰紀之劍俠傳奇》,同劇合作演員有最近在內地爆紅嘅陳偉霆。網上圖片

JM慢慢喺內地闖出名氣,剛剛又拍罷完劇集《畢業歌》。

去年 JM以 3千萬加盟 Paco黃柏高打骰嘅太陽娛樂,其後又開設個人工作室,想發圍咁款!《蘋果日報》圖片

JM最近喺強國密密拍劇賺人仔,今月初終於有時間歇一歇,食 lunch都要歎龍蝦,擦番夠本!

孖妹唔同路

JM同 Angelababy出道初時,經常孖公仔出席活動,之後就慢慢演變成對手,各有各發展,家陣 baby做咗黃太,而 JM影壇成績愈來愈好,雖然每部戲都好大犧牲,不過都得到網民激讚,咩都抵番

上月, Angelababy同男友黃曉明喺微博大晒二人結婚證, 10月就會擺埋酒。網上圖片

JM喺《赤道》飾演打女角色,事前都特登緞練身手,拍攝時亦拳拳到肉,一啲唔講得笑。

JM喺《那夜凌晨,我坐上了旺角開往大埔的紅 van》素顏出鏡,演技有發揮,唔少網民都激讚!

鍾意就快D Share啦!