掃呢頁CODE去手機

2015年7月15日 星期三

陳珍妮為一條裙 得罪陳志雲(2) 志雲,陳志雲,





其他影片:>>






「大家眼中的『女神』,其實只是被啤膠後再打燈營造出來的假象。觀眾要有fantasy,要相信他們想相信的,在電視前無限上綱,那沒辦法的,坐一邊發夢去吧!」原來鏡頭前你日夜供奉的女神,表面上滑溜的皮膚是粉底液搽上一層粉膏再上碎粉,批盪咁樣樣;水靈靈大眼,其實真人都似《少林足球》嘅阿梅。

由五官表像的「假」,講到高層與主播的「假」。阿梅近睇無疑是夠驚嚇,但陳珍妮筆下的大台新聞部生存之道,卻更驚心動魄。

由頭講起,陳珍妮但先講對腳。是的,講腳。2012年,張文采因為一條紫紅色碎花短裙、被高層指太短,被罰停報新聞,連帶損失可觀嘅出鏡費。原來陳珍妮都試過喎。佢「得罪」嗰個,係陳志雲——嘅秘書。

陳珍妮《TVB新聞部血淚史》此書,第一個故事,就係講呢條裙。「傳媒夢因為一條裙完蛋?」係有可能嘅。事發時,據陳珍妮於書中所講,佢著咗條裙連身及膝,坐巴士下層最後靠窗位置。兩日後,上司S(全書所有人物都唔會開名)指時任總經理陳志雲嘅秘書,喺城巴見到陳珍妮,指佢「擘大對腳走晒光」,重點係:「佢哋話你唔檢點呀!」

陳珍妮日前接受《蘋果》專訪時,提及此事,難以釋懷:「我覺得我係第一個俾人話我唔檢點嘅人。我係俾我老闆話我唔檢點,因為我條裙太短。條裙去到膝頭哥,我唔明點解會俾人咁講。」一條裙的代價,除包括絕跡翡翠台新聞時段半年,還有出鏡費;更表亂過嚟M,一係長返通宵,一係返通宵後放一日假然後再返1400,如是者半年。

好喇,好不容易捱咗半年。傾apprasial時,陳珍妮鄭重地向管理層樹先生請教自己如何能做得更好。「樹先生頓了一頓說:『檢點啲啦。』哈哈哈哈。」

咁個頭呢?點解個個女主播個look好似差唔多樣,因為有「御用髮型師」。陳珍妮於書中憶述,上司S留邊種髮型,會要求個個同佢一樣。有段時期興One length 頭,個個變晒One length,前長後短後面bob bob哋,出鏡時一邊頭髮往耳後撥。有印象不?

呢個「御用髮型師」,並非大台髮型師,而係上司S嘅私人髮型師。個個去佢度髮,閒聊幾句公司是非,悉數收錄於呢位髮型師hard disk裡面。就係咁,傳來傳去……「不能捍衛自己的頭髮,還可以捍衛甚麼。」陳珍妮問。

鍾意就快D Share啦!