掃呢頁CODE去手機

2015年7月15日 星期三

肌得起  4肌男書展動起來 超蓮舊愛 Jeremy:佢身型都好靚! [FACE - 425] 超蓮,MF,何超蓮



左起:鍾志峯( Wilson)、黃俊豪( Jeremy)、陳偉成( Avis)同姚淇瀚( Henry),四位猛男推出健身書,有樣又有 fit爆身材,由佢哋教做 gym最適合不過

真面目

肌得起  4肌男書展動起來 超蓮舊愛 Jeremy:佢身型都好靚!

書展本週三正式開鑼!今年例牌有大批模鬥剝,仲有半百美魔女羅霖加入戰場鬥榕姨,戰況巧激烈!

女子組鬥餐死,男子組亦唔輸蝕,好似娜姐前度陳偉成( Avis)領軍嘅肌男兵團,成員包括有超蓮舊愛黃俊豪( Jeremy)、鍾志峯( Wilson)同姚淇瀚( Henry),四位猛男合力推出健身書,騷肌示範最有效嘅操肌方法。問到會唔會叫超蓮買番本支持, Jeremy就話:「唔會叫佢買啦……佢身形都好 fit好靚!」

四位猛男齊齊喺泳池中擺 pose,又 man又肌喎!

Jeremy 分手冇聯絡

自己係 model又係 fashion blogger、雜誌編輯,所以好注重自己身形。事前自己食得好清,無論瘦底定肥底,油鹽糖都要少!一星期會做 3-4日 gym,有時間會行山同打波。因為自己以前係肥仔, 12歲 190磅 36腰,靚過嘅人就唔想唔靚,所以會 check到自己好緊。好多人誤解飲水多會水腫,其實唔夠先會水腫,所以每日至少飲 2-3公升水,因為飲得多會沖走 sodium,咁樣就唔會水腫。今次有好多造型,好似有着住設計師何國鉦嘅衫,仲搵嚟一位色盲攝影師操刀,睇番啲相都好滿意!至於問到會唔會叫超蓮買番本支持, Jeremy就話:「唔一齊之後都冇聯絡! event又好少見到!唔會 send書畀佢同叫佢買!佢身形都好 fit好靚!我哋都係靠自己!」

身為全職模特兒嘅 Jeremy,除咗靚仔外,身形仲 fit到漏,叫他示範掌上壓,男神肌肉線條更加表露無遺!

Jeremy身為專業模特兒,就算着住激凸底底影相都冇有怕,仲好有台型添!網上圖片

Jeremy曾與超蓮拍拖,分手後二人雖然再冇聯絡,不過 Jeremy就忍唔住大讚前度身型,「佢身型好 fit好靚!」

Avis 唔使裝假狗

自己成日都會做 gym,一星期做 3-4日,每次做 2-3個鐘,睇得多 C朗嘅關係,每日會做 1000下掌上壓同 1000下 sit-up,太攰就隔日做。自己以前都係肥仔,出嚟做嘢見到身形好 fit嘅人着衫又靚,自己肥就着咩都唔靚,所以決心減肥,瘦咗覺得唔使買名牌,就算着住底衫短褲都會好靚,身形變靚,自信心爭好遠!書入面都有着 under wear造型相,不過我哋真材實料唔需要做呢啲(裝假狗)!另外自己喺微博有畀人問過價,對方出價十萬食餐飯,仲話咩都唔使做,自己就唔會理佢,知道係咩一回事。

Avis同女神周秀娜拍拖最經典,試過是非纏身搞到形象插水, Avis坦言希望大家日後留意多啲佢工作。網上圖片

Avis早前戀上台灣美眉錢柏渝( Kelly),仲不時孖住喺健身室做運動,玩到㷫起仲咀完又咀!

Avis唔只係模特兒,同時又係演員,仲開埋髮型屋同健身室,百足咁多爪,連高難度嘅單手掌上壓都難唔到佢㗎!

Wilson  A&F男神

1年前畢業於英國大學,亦係 A&F男模的鍾志峯( Wilson),至今已儲有 1年模特兒經驗,平時鐘意做 gym, 6嚿腹肌係最大賣點。

Henry 北京小鮮肉

姚淇瀚( Henry)來自北京,係當地當紅模特兒,因為樣貌出眾,有「小鮮肉」之稱。

第一關揼錢

新書《 G.Y.M.動起來》由天機公關 CEO、有「天下第一關」之稱的鄭紹康( Francis)出錢製作,紅出版負責出版,由 4位「肌」男親身教導最正宗最健康嘅健身方法,當中仲有 2位女藝人示範 partner training,頭炮計劃印 1萬本,要掃清唔難

Jeremy係知名公關負責人鄭紹康( Francis)旗下模特兒,至於 Avis就因為經常出席時裝活動而同 Francis混熟,機緣巧合之下造就出健身書嘅念頭。網上圖片

4位肌男示範最耍家嘅肌肉操練方法, Jeremy最爆肌部位梗係一對麒麟臂

有別一般賣肉賣性感嘅寫真書,今次 sell運動健康有嘢學㗎!

鍾意就快D Share啦!