掃呢頁CODE去手機

2015年7月15日 星期三

大台霸權 推自家 app慌死益人  TVB禁藝人 po戲服相上網 [FACE - 425] TVB,MF,



據知珍姐、樂小姐同余詠珊喺早前例會中,三人一致提出從今以後禁止藝人上載戲服相上網,名義上為保護劇情免過早曝光,其實係眼見壹傳媒旗下刊物經常上去攞相,慌死益人囉!設計圖片

真面目

大台霸權 推自家 app慌死益人  TVB禁藝人 po戲服相上網

方丈真係好小氣㗎!大台先封殺壹傳媒,最近連自己人都要禁!出招禁止旗下藝人將戲服相上載上網,仲話所有戲服相版權都係大台持有,搞到一班平時鍾意同網民開心「些牙」的藝人敢怒不敢言

大台今次名義上就話為免劇情曝光,其實係大台將計劃推出自家 app,內容以維穩為大前提,每當出現負面新聞時就動用自家手法重新包裝,所有負面嘢「正面化」,好有國家風味呀!

大台出名霸道唔係一時三刻嘅事,好似當初王維基攞不到免費電視牌照,大台繼續一台獨大,話就話開咗個「愛回家」計劃,呼籲同事回歸,仲有埋電話專線好似好體貼,不過全程似做騷多過真心幫人,假到爆囉!電視畫面

唔少藝人都有「晒相」癮,得閒影張相 po上網開心「些牙」,但最近大台三大揸弗人曾勵珍、樂易玲同余詠珊在例會中提出禁止藝人再上載戲服相上網,名義上保護劇情為免曝光,其實又係驚死益人。

林子善不滿

好似《末代御醫》最近到番禺拍攝外景,當時監製張乾文就在旅遊巴上公開呼籲各藝員唔好自拍戲服相上網,仲話着咗戲服嘅相版權由大台全權持有,搞到林子善遇見粉絲要求合照都焗住要 say No!林子善嬲爆之下,之後接受《東張西望》訪問時,亦大呻公司唔俾影相嘅寃屈氣,不過呢啲大逆不道片段,當然要河蟹!

另一方面,大台亦計劃推出自家 app,以後每當出現負面新聞時,就會動用自己人進行採訪及包裝,將所有負面嘢統統抹走。

本刊上週六( 11日)問過喜歡自拍的蔣家旻,佢大方承認:「早幾日聽過。其實係經理人同我講,佢 send咗去電話 group!其實都係一向有嘅規矩,只係冇太嚴厲執行,可能𠵱家嚴謹咗。不過對於我呢啲平時好少攞電話出來嘅人都係好少影響。」至於蕭正楠就話:「唔清楚公司有呢個制度,要問番經理人了解下先。」

蕭正楠:自己唔清楚公司有呢個制度!(真實對白)

蔣家旻:早幾日聽過,其實係經理人同我講,佢 send咗去個電話 group!

旅遊巴落 order

當日新劇《末代御醫》監製張乾文在旅遊巴呼籲一眾藝人唔好再自拍戲服相擺上網,好多藝人聽完都一肚火,大台真係霸道到呢!

電視畫面

廠景變跑步

未收到大台禁制令之前,陳山聰都好鐘意開心「些牙」工作照,仲 tag埋劇名添!網上圖片

一收到 order後,陳山聰明顯收歛好多,由平時 post開嘅工作照改為清一色的跑步相。網上圖片

人變魚

林子善平時開劇鍾意同其他演員擺下 pose影下相!

收到公司 order,林子善就算心有怨言,但都不敢犯禁,仲跟足指引冇擺任何戲服相㗎!變咗堆魚呀!

霸道第一大台

咁多年大台都係一台獨大,霸道風氣亦愈來愈誇張,維穩河蟹更加係家常便飯囉!

Cut

大台維穩工作做到出面,好似當日杜汶澤身上結上黃絲帶,最後就送咗個全程大頭畀佢,激到阿澤嬲爆!



想喺大台出騷唱歌,首要條件就係簽歌星合約,不過面臨歌手不足,𠵱家梗係再冇呢支歌仔唱。



當初網民發動「萬千熄機賀台慶」令台慶收視跌至 19年新低,大台後來就遷怒於《蘋果》,最後更封殺壹傳媒旗下刊物,拒絕所有記者進入電視城及一切採訪!

鍾意就快D Share啦!