掃呢頁CODE去手機

2015年7月15日 星期三

Eason硬咀嚇親細路 [FACE - 425] Eason,陳奕迅,MF,



Eason記招無啦啦有獻花儀式,原本諗住大合照完就算,點知司儀李浩林就問:「你哋邊個想錫 Eason呀?」,成班細路即刻 O晒嘴!

全知言

Eason硬咀嚇親細路

Eason唱歌好聽,亦係唔少人心目中嘅男神,平時行出街,基本上實有人埋身同佢合照,如果 Eason忽然話錫你,大家都應該面珠即刻獻上!

不過呢個係大人標準啫,細路仔有自己一套㗎!好似上週三( 8日) Eason舉行新碟《準備中》發布會,當日大會安排咗幾位小朋友獻花,之後司儀話:「鍚 Eason一啖」班小朋友成班 O哂嘴,定晒鏡,最後 Eason每人錫佢哋一啖,班小朋友就個個縮晒膊想閃,有位𡃁仔仲嗱嗱聲抹走啲口水添,好在 Eason都好識搞氣氛,即刻話:「可能佢哋大個咗,會怪我,點解初吻會俾咗陳奕迅㗎?」呢啲咪就係幽默感囉, Eason受歡迎有原因嘅。

強吻

急抹

最後只係得 1位小朋友錫 Eason,既然冇人錫,咁惟有 Eason強吻班小朋友,不過班小朋友似乎唔多領情喎!

鍾意就快D Share啦!