掃呢頁CODE去手機

2015年7月15日 星期三

周嘉儀:我冇嘢唔畀人知得(6) 周嘉儀,嘉儀,





其他影片:>>






前主播陳珍妮(Jenny)喺無綫新聞部工作三年多,佢認定呢段係人生黑暗日子,今年書展就出《TVB新聞部血淚史》盡呻心中情,離開咗無綫嘅新聞之花周嘉儀接受《蘋果》電話訪問,佢就同Jenny唱反調,對舊公司讚不絕口:「對我嚟講,個腦記住好多開心畫面,唔係都唔會做咗十年,我又唔覺有啲乜嘢辛酸同血淚。」

嘉儀BB避談有冇興趣買本嚟八吓?佢只係話:「我都喺新部聞部工作咗十年,好清楚了解嗰個環境,唔想再咁八卦舊公司啲嘢,佢講嘅故事內容,我唔想評論咁多。」

Jenny自爆工作期間要啪安眠藥,嘉儀BB就答:「我就瞓得好好,冇乜失眠嘅情況。」Jenny話驚唔走會生癌,嘉儀BB好大反應:「吓?no comment!」書中有揞名爆料,嘉儀BB話問心無愧,大方話唔怕畀人寫:「唔擔心,我又冇嘢唔畀人知得、唔畀人講得。」覺唔覺Jenny出書想抽水,嘉儀BB話:「每人有佢表達自由,有佢表達事情方式,祝佢成功。」不過嘉儀BB自問冇料爆,唔會出呢類書。

鍾意就快D Share啦!