掃呢頁CODE去手機

2015年7月15日 星期三

拍拖9個月 41歲馬國明狠飛27歲上海o靚模  馬國明,





其他影片:>>






大台當家小生馬國明一向被視為圈中「筍盤」,不過,上年8月被爆佢同嚟自上海o靚模徐佳琦(Jackie)暗交,今日有周刊表示,現年27歲嘅Jackie同41歲嘅馬明有代溝,有傳馬明嫌對方太細路女,最終只維持咗9個月就分手,女方同馬明打得火熱嗰陣,今年1月底佢都有成日睇住部電話,未知係唔係check吓馬明嘅行蹤,點知5月馬明就主動打畀佢提出分手。

據周刊報道表示,馬明一直對感情事好低調,據知馬明同Jackie拍拖見面都唔夠10次,Jackie就算想搵馬明行街街,馬明都以冇時間為由推咗佢,今次被馬明狠飛,Jackie都有爆喊,Jackie仲去咗韓國散心、又換咗一頭清爽短髮,上個月仲冇租香港個細單位,目前返回上海,唔知係唔係想離開香港呢個傷心地,就算返香港工作都係暫住朋友屋企,周刊都問過馬明佢就話唔係事實唔回應,強調佢哋一直都係朋友,唔通神女有心,襄王無夢!

本報向馬明求證此事,佢話:「唔係事實唔回應喇!」

鍾意就快D Share啦!